ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Anthem
ویجیاتو - بازی

بتلفیلد جدید و آنتم در E3 قابل بازی خواهند بود

الكترونيک آرتز به تازگى اعلام كرده است كه قسمت جديد از سرى موفق بتلفيلد و عنوان آنتم به زودى قابل بازى خواهند بود. طبق آن چيزى تا كنون به بيرون درز كرده است، بازى هاى ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

الکترونیک آرتز به تازگى اعلام کرده است که قسمت جدید از سرى موفق بتلفیلد و عنوان آنتم به زودى قابل بازى خواهند بود.

طبق آن چیزى تا کنون به بیرون درز کرده است، بازى هاى ورزشى این کمپانى در کنار گیم پلى بتلفیلد جدید در کنفرانس E3 به نمایش در خواهند آمد.  همچنین شاهد محتوایى از گیم پلى یکى دیگر از عناوین موردانتظار الکترونیک آرتز یعنى آنتم نیز خواهیم بود.

همچنین کسانى که فرصت حضور در رویداد سه روزه Ea Play را پیدا نمى کنند، مى توانند در مدت سه روزى که این رویداد برگزار مى شود، به تمام محتوا دسترسى داشته باشند.

پیش از این نیز الکترونیک آرتز تاریخ انتشار آنتم را تا سه ماهه اول سال 2019 عقب انداخته بود تا فرصت بیشترى براى پشتیبانى و فروش بتلفیلد جدید داشته باشد.

آنتم

نسخه جدید از سرى بتلفیلد در اویل پاییز سال جارى میلادى عرضه خواهد شد. ناشران بازى ظاهرا عرضه آنتم به عنوان یک اى پى جدید را به دوره خلوت ترى از سال منتقل کرده تا این اثر از فرصت بیشترى براى فروش داشته باشد.

پیش از آن که عرضه بتلفیلد در سال جارى تایید شود، شایعاتى مبنى بر این که بتلفیلد جدید، قسمت سوم از سرى بد کمپانى خواهد بود، در فضاى مجازى پخش شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rezagamee
    Rezagamee | ۴ اسفند ۱۳۹۶

    مرسی از خبری که دادی عالی شایان جان

مطالب پیشنهادی