ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ مبارزین خیابانی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Street Fighter IV Champion Edition

بازی آفلاین و آنلاین است

انگار این همه انتظاری که برای نسخه اندروید استریت فایتر 4 کشیدیم بی فایده بود. برخلاف ورژن iOS که با بازخوردهای مثبتی رو به رو شد و هم اکنون هم میانگین امتیازی 4.7 از 5 را در اپ استور به دست آورده است، دارندگان دیوایس های اندرویدی حسابی از خجالت بازی درآمدند.

در واقع استریت فایتر 4: چمپین ادیشن اصلا عنوان بدی نیست. بازی با گیم پلی استراتژی محور ترش حداقل از دیدگاه گیم پلی اثر آبرومند تری نسبت به نسخه موبایل تکن به حساب می آید ولی نکته اینجاست که مشکلات ساخته جدید کپکام روی اندروید آن قدر زیاد هستند که فرصتی برای لذت بردن از این ویژگی ها ندارید.

Street Fighter IV
نسخه اندروید بازی رایگان است ولی برای دسترسی به تمام قسمت ها باید 4.99 دلار بپردازید. در ورژن رایگان تنها یک شخصیت آزاد بوده و با آن می توانید به مبارزه با هوش مصنوعی بپردازید.

مهمترین انتقادات به بازی نیز به مشکلات گرافیکی باز می گردد. به گونه ای که اگر یک امولاتور نصب کنید و با شبیه ساز یک کنسول دیگر بازی را انجام دهید باز از لحاظ بصری با عنوان بهتری رو به رو خواهید شد. جدا از اینکه به خاطر بهینه نبودن شاهد عملکرد خوبی روی دیوایس های ضعیف تر نیستیم.

در هر صورت اگر گرافیک خیلی برای تان مهم نیست و دیوایسی نسبتا قدرتمند دارید، استریت فایتر 4: چمپین ادیشن راضی نگه تان می دارد. این عنوان سبک فایتینگ 32 کاراکتر دارد و با هر کدام از آن ها که خواستید می توانید به مصاف هوش مصنوعی یا بقیه بازیکن ها بروید.

Street Fighter IV Champion Edition

Street Fighter IV Champion Edition

سازنده: CAPCOM قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / 2150 مگابایت زبان:

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

بازی آفلاین است

انتظارات به پایان رسید و بعد از سه سال ادامه Alto’s Adventure عرضه شد. راستش را بخواهید Alto's Odyssey از معدود بازی های خوب اسمارت فون ها است که خیلی کم دوست داریم پیرامونش حرف بزنیم، چون لذت واقعی از بازی را تنها زمانی می برید که همه چیز را در خودش کشف کنید.

Alto's Odyssey با استقبال خیلی خوب منتقدان رو به رو شد و از شانس های جایزه  بهترین بازی موبایل 2018 به شمار می رود

بنابراین تنها دو نکته می گوییم، یکی اینکه همانند نسخه قبل با عنوانی رانر طرف هستید و شخصیت اصلی داستان این بار جای کوهستان های پوشیده از برف به صحراها قدم گذاشته است. به نظر می رسد که انتقادات بازیکن ها به گیم پلی قسمت قبل نیز جواب داده و در اینجا با ویژگی های بیشتری رو به رو هستیم.

نکته دوم هم اینکه به این زودی ها منتظر عرضه نسخه اندروید نباشید. با توجه به گفته توسعه دهنده، تیم آن ها کوچک است و به همین خاطر در تمام این سال زمان خود را صرف iOS کرده اند. در بهترین حالت تا چند ماه دیگر بازی به دیوایس های اندرویدی می آید.

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

سازنده: Snowman قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 205.9 مگابایت زبان:

Glitch Dash

Glitch Dash

بازی آفلاین است

Rolling Sky را به یاد دارید؟ اگر عنوانی به همان اندازه سخت می خواهید Glitch Dash بهترین گزینه هفته است. بازی با لول دیزاین جالبش سعی کرده یکی از چالش برانگیزترین تجربه های سبک رانر را به مخاطب ارائه بدهد و به هدفش هم رسیده است.

در هر مرحله از Glitch Dash شخصیت داستان در مسیری مشخص حرکت می کند و باید با رفتن به چپ، راست، پریدن یا نشستن جلوی برخورد او با موانع را بگیرید. در کنار گیم پلی سریع، موسیقی شنیدنی و گرافیک زیبا از دیگر دلایلی هستند که می تواند شما را به تجربه Glitch Dash ترغیب کنند.

Glitch Dash

Glitch Dash

سازنده: David Marquardt قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 169.9 / 71.23 مگابایت زبان:

Dice Brawl: Captain's League

Dice Brawl: Captain's League

بازی آنلاین است

در دورانی که خیلی از بازی های آنلاین اسمارت فون ها تکراری شده اند، تجربه عناوین متفاوتی همانند Dice Brawl: Captain's League خالی از لطف نیست. این عنوان تحسین شده موبایل به نوعی یک توصیف مدرن از بازی های تخته ای فیزیکی به حساب می آید.

در Dice Brawl بازیکن ها در محیطی دایره ای شکل قرار می گیرند. نوبت به هر بازیکنی که رسید تاس می اندازد و بسته به عدد به نمایش در آمده، او قهرمانش را حرکت می دهد. در نهایت قهرمان به هر جایی که رسید می توانید یک برج دفاعی آنجا بسازید تا اگر دشمن پایش را به آن خانه گذاشت با وی مبارزه کند.

در نهایت دو راه برای پیروزی دارید، یا در کمترین زمان ممکن بیشترین خانه دفاعی را بسازید یا با برج های دفاعی خود قهرمان حریف را بکشید. البته در این میان می توانید از قدرت هایی هم کمک بگیرید. خوشبختانه تجربه Dice Brawl نیازی به نرم افزار تغییر آی پی ندارد و پیشنهاد می کنیم اگر خواهان عنوانی آنلاین هستید حتما نیم نگاهی به بازی بیاندازید.

Dice Brawl: Captain's League

Dice Brawl: Captain's League

سازنده: Idiocracy قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 253.3 / 49.9 مگابایت زبان:

Light a Way

Light a Way

بازی آفلاین است

چند وقت پیش راجع به آرامش بخش ترین بازی های موبایل نوشتیم، خوب Light a Way یکی دیگر از همین بازی ها به شمار می رود که هنگام خستگی کافیست اسمارت فون تان را در بیاورید، چند دقیقه مشغول بازی شوید و به آرامش برسید. بازی داستان دختری را روایت می کند که می خواهد تاریکی فرا گرفته دنیا را از بین برود.

در طول این مسیر مهمترین کاری که باید انجام دهید کلیک روی صفحه لمسی است. در هر منطقه، دشمنان در دسته های گوناگون به شما حمله می کنند و کافیست با ضربه زدن به صفحه موبایل آن ها را شکست دهید. به کمک الماس هایی که به دست می آورید هم می توانید شخصیت خود را قدرتمند تر کنید.

در واقع Light a Way عنوانی از سبک Idle Games بوده و بنابراین انتظار گیم پلی عمیقی را نداشته باشید. اگر از علاقه مندان به این سبک هستید، ساخته Appxplore با رنگ بندی زیبا و گرافیک آرامش بخشش مطمئنا سرگرم تان می کند. در صورتی هم که تاکنون بازی مشابهی انجام نداده اید، شاید Light a Way بتواند به سبک Idle Games معتادتان کند.

Light a Way

Light a Way

سازنده: AppXplore Sdn Bhd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 198.8 / 42.36 مگابایت زبان:

SiNKR

SiNKR

بازی آفلاین است

علاقه مندان به بازی های فکری در هفته ای که گذشت شاهد عرضه یک بازی پازل جالب و نسبتا خلاقانه بودند؛ در SiNKR باید با نگه داشتن انگشت روی تکیه گاه ها، قلاب ها را حرکت دهید تا آن ها توپ های سفید رنگ را به درون خانه های خالی بیاندازند.

تمام پازل های بازی بر پایه همین حرکت قلاب ها و انداختن توپ ها به خانه های خالی می چرخد. سازنده به خوبی توانسته از ایده استفاده کند و در هر مرحله با یک معمای متفاوت به چالش کشیده می شوید. اگر به بازی های ساده با مکانیزم های خلاقانه و موسیقی آرام علاقه دارید SiNKR را از دست ندهید.

SiNKR

SiNKR

سازنده: Wahler Digital قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 137.1 / 75 مگابایت زبان:

Grim Soul

بازی های جدید

بازی آنلاین است

جهان آخرالزمانی زامبی محور Last Day on Earth را حذف کرده و جای آن از فانتزی های قرون وسطی استفاده کنید، چیزی که به دست می آید همین Grim Soul است. همانند بقیه عناوین سبک بقا (Survival) در اینجا هم باید با جستجو در محیط منابع مورد نیاز را جمع آوری کنید، یک قلعه بسازید، با دشمنان بجنگید و مراقب حمله بقیه بازیکن ها باشید.

با پیشروی در بازی نیز به آیتم ها و وسیله های قدرتمندتری دست پیدا خواهید کرد. البته به نظر می رسد در Grim Soul، سازنده با توجه بیشتر به بخش ساخت و ساز توانسته یک تجربه متفاوت تر از سبک بقا ارائه دهد. Grim Soul خیلی زود طعم موفقیت را چشید و هم اکنون صدها هزار نفر مشغول تجربه بازی هستند.

Grim Soul: Dark Fantasy Survival

Grim Soul: Dark Fantasy Survival

سازنده: Brickworks games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 90 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۴ اسفند ۱۳۹۶

    فقط grim soul

  • احد وصال
    احد وصال | ۴ اسفند ۱۳۹۶

    واقعا ضد حال بود ..التو برای ای او اس فقط

مطالب پیشنهادی