ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تجربه کارتینگ برای مشتریان وفادار؛ مزیت بزرگ عضویت در باشگاه مشتریان کرمان موتور

پنج شنبه گذشته شرکت کرمان موتور در نشستی با عنوان تقدیر از مشتریان وفادار، دور تازه فعالیت باشگاه مشتریان خود را رسما اعلام کرد. باشگاه مشتریان کرمان موتور با حدود 10 هزار عضو هم اکنون ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

پنج شنبه گذشته شرکت کرمان موتور در نشستی با عنوان تقدیر از مشتریان وفادار، دور تازه فعالیت باشگاه مشتریان خود را رسما اعلام کرد.

باشگاه مشتریان کرمان موتور با حدود 10 هزار عضو هم اکنون برپایه سیستم امتیاز دهی فعالیت می کند و خدمات خاصی را برای مشتریان برتر (با امتیاز بالاتر) ارائه می دهد.

از جمله موارد جالب توجه این خدمات می توان به ارائه تخفیف ویژه برای خرید خودروهای جدید، تسریع در روند تحویل خودرو، ایجاد اولویت برای ثبت نام در شرایط فروش ویژه و البته ارائه خدمات پس از فروش و خدمات امدادی خاص به مشتریان حاضر در باشگاه عنوان کرد.

در برنامه پنج شنبه نیز جمعی از مشتریان وفادار به کرمان موتور از طریق واحد CRM شرکت برگزیده و به این مراسم دعوت شده بودند تا ضمن آشنایی با محصولات جدید شرکت نظیر لیفان 820 و جک S3، در قالب برنامه ای تفریحی و ورزشی، شانس حضور در مسابقه کارتینگ را بدست آورند.

در پایان نیز جوایزی به رسم یادبود به نفرات برتر حاضر در میدان مسابقات کارتینگ تعلق گرفت.

در مجموع باید چنین برنامه هایی را به فال نیک گرفت بلکه شرکت های خودروساز ایرانی نیز تا حدی بتوانند بدین وسیله رضایت عمومی مشتریان خود را جلب نمایند و همگام با روند جهانی، به نظرات و نیاز مشتریان بیش از پیش اهمیت دهند.

رویه ای که متاسفانه معمولا توسط ایران خودرو و سایپا ایجاد نمی شود و از همین رو عموم ایرانیان تجربه چندان خوشایندی از پروسه خرید خودرو و ارتباط با شرکت های خودروساز ایرانی در اذهان خود ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی