ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

لوکسژن برانید؛ ثبت نام برای تست درایو اولین خودرو تایوانی در پیست آزادی تهران

عقیل مصطفایی مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر خبر داد که دراسفند ماه سال جاری، برای اولین بار در ایران تست درایو محصولات برند لوکسژن تایوان امکان پذیر خواهد شد. وی افزود در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

عقیل مصطفایی مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر خبر داد که دراسفند ماه سال جاری، برای اولین بار در ایران تست درایو محصولات برند لوکسژن تایوان امکان پذیر خواهد شد.

وی افزود در راستای برنامه های استراتژیک بازاریابی و به جهت وجود ضرورت بالا بردن سطح آگاهی جامعه ی هدف و رسانه های محترم از کیفیت فنی و تکنولوژی محصولات لوکسژن و پس از حضور موفق در نمایشگاههای خودرو تهران، اصفهان و بوشهر-  مصمم بودیم تا در زمانی مساعد و مناسب امکان تست درایو محصولاتمان را در یک فضای  کاملا تخصصی مثل پیست اتومبیلرانی استادیم آزادی فراهم نمائیم و خوشبختانه امروز این مهم دست داده و به زودی و در اواسط اسفندماه سال جاری تست درایو خودروها طی دو روز و در دوسطح عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این امکان در سطح عمومی برای کلیه ی عزیزانی که در وب سایت رسمی شرکت آرمان موتور کویر  تحت عنوان" لوکسژن ایران"  اقدام به ثبت نام نمایند میسر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد که تمامی خودروهای حال حاضر لوکسژن شامل سری S3 EV و S3،S5،U5،U6،U7،M7MPV  در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت.

مصطفایی افزود مفتخریم در جریان این برنامه بصورت محدود امکان تست درایو خانوادگی را نیز برای عزیزان برگزار نمائیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی