ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

AirPower
تکنولوژی

احتمال عرضه پد شارژ بی سیم اپل در ماه آتی

کمپانی اپل در رویداد معرفی آیفون های 2017 از شارژر بی سیم خود تحت عنوان «AirPower» نیز رونمایی کرد اما از آن زمان خبرهای چندانی در رابطه با آن منتشر نشده است. حالا اما وب سایت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

کمپانی اپل در رویداد معرفی آیفون های 2017 از شارژر بی سیم خود تحت عنوان «AirPower» نیز رونمایی کرد اما از آن زمان خبرهای چندانی در رابطه با آن منتشر نشده است. حالا اما وب سایت ژاپنی MacOtakara در گزارشی مدعی شده که این شارژ از اوایل فرودین به بازار عرضه خواهد شد.

یکی از تفاوت های اصلی AirPower با دیگر پدهای شارژ، پشتیبانی همزمان از سه دستگاه است. در حال حاضر آیفون های 2017، اپل واچ 3 و ایرپاد جدید با این پد سازگاری دارند اما از آنجایی که AirPower از فناوری شارژ بی سیم Qi بهره می برد، می توان دیگر دستگاه های منطبق با این استاندارد را نیز با آن شارژ کرد.AirPowerاحتمالا یکی از دلایل تاخیر در عرضه این محصول نیاز به اصلاح آن برای سازگاری با اپل واچ 3 بوده است، چرا که این ساعت به گونه ای طراحی شده که با شارژ مغناطیسی مقعر غیر Qi اپل سازگار باشد. همین مساله باعث شده بود که پیدا کردن شارژ سازگار با اپل واچ 3 در بازار به چالشی برای کاربران منجر شود.

بر اساس این گزارش این اصلاحات باعث شده AirPower از سیگنالی رادیویی برای شناسایی اپل واچ بهره برده و آن را از طریق Qi شارژ کند.

اپل هنوز به این گزارش واکنش نشان نداده اما فروشگاه این کمپانی تاریخ عرضه آن را سال جاری میلادی اعلام کرده است. از سوی دیگر کمپانی آمریکایی هنوز قیمت این دستگاه را اعلام نکرده اما برخی منابع بهای آن را 199 دلار اعلام کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی