ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر منتسب به موبایل بهره مند از اندروید گو؛ معرفی احتمالی در MWC

گوگل اخیراً به طور رسمی تأیید کرده که قصد دارد در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) پیش رو از تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید گو رونمایی کند. به تازگی تصاویری منتسب به این موبایل منتشر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

گوگل اخیراً به طور رسمی تأیید کرده که قصد دارد در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) پیش رو از تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید گو رونمایی کند. به تازگی تصاویری منتسب به این موبایل منتشر شده است.

اندروید گو به گونه ای طراحی شده که می تواند به راحتی روی موبایل هایی با 1 گیگابایت یا حتی 512 مگابایت حافظه رم به اجرا درآید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سایت Android Authority، موبایل بهره مند از این نسخه سیستم عامل گوگل قرار است «General Mobile’s GM 8 Go» باشد. این موبایل از نمایشگر 5.03 اینچی با نسبت 18 به 9 و رزولوشن 1440 در 720 بهره می برد.

موبایل یاد شده به چیپست مدیاتک 6739 مجهز شده و باتری در نظر گرفته شده برای آن نیز ظرفیتی 3500 میلی آمپر ساعتی دارد.

GM 8 Go دارای یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

تلفن هوشمند مذکور همچنین از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی بهره می برد و به درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز است. سیستم عاملی که برای GM 8 Go در نظر گرفته شده نیز اندورید نسخه 8.1 (نسخه گو) است.

البته GM 8 Go اولین تلفن هوشمند معرفی شده که از اندورید گو بهره می برد، نیست. پیش از این در ژانویه (دی تا بهمن ماه سال جاری) کمپانی مایکرومکس از موبایل Bharat Go صحبت کرده بود که از اندروید گو بهره می بُرد. البته مشخصات یا تصاویر آن موبایل اعلام نشده بود و تنها به عرضه آن تا انتهای ماه ژانویه در هندوستان اشاره شده بود که البته به نظر می رسد این وعده محقق نشده است.

همچنین برخی از گمانه زنی ها خبر از عرضه موبایلی بهره مند از اندروید گو از سوی نوکیا در کنگره جهانی موبایل پیش رو می دهند که احتمالاً از نمایشگری با نسبت 16 به 9 با رزولوشن HD به همراه یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

رویداد کنگره جهانی موبایل در 7 تا 10 اسفند ماه در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی