ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از قابلیت اموجی های سه بعدی گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

در حالی که تنها ساعاتی دیگر به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی سری گلکسی اس 9 سامسونگ باقی مانده، تصاویری از این موبایل در حال کار به همراه تصاویری از قابلیت اموجی های متحرک ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۴

در حالی که تنها ساعاتی دیگر به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی سری گلکسی اس 9 سامسونگ باقی مانده، تصاویری از این موبایل در حال کار به همراه تصاویری از قابلیت اموجی های متحرک منتشر شده است.

این اطلاعات که در وبسایت هافینگتون پست منتشر شده بود، اکنون حذف شده. بر اساس ادعای این سایت پرچمداران جدید سامسونگ در ظاهر بسیار شبیه به سری گلکسی اس 8 ولی در باطن بسیار سریع تر هستند.

در مورد دوربین کهکشانی های جدید اعلام شده که می توانند تصاویر شگفت انگیزی را در تاریکی ثبت کنند. همچنین نمایشگر آنها به میزان بسیار اندکی بزرگتر از نسل پیشین خواهد بود.

در کنار تمام این اطلاعات جالب ترین نکته در مورد اموجی های متحرک است؛ قابلیتی که مشابه آن را پیش از این با نام انیموجی در آیفون 10 شاهد بودیم. به لطف «اسکن هوشمند» دوربین جلویی موبایل از چهره کاربر یک مدل سه بعدی تهیه می کند که بر اساس آن می تواند حرکات صورت کاربر را در قالب مجموعه ای از اموجی های کارتونی شبیه سازی کند.

کاربر در نهایت می تواند اموجی های تولید شده را در اپلیکیشن های پیام رسانی از جمله واتس اپ و پیام رسان فیس بوک و نیز به صورت تصاویر متحرک گیف به اشتراک بگذارد.

همچنین اشاره شده که سری گلکسی اس 9 از اسپیکر دوگانه بهره می برند؛ قابلیتی که پیش از این فقدان آن مورد انتقاد بسیاری از کاربران پرچمداران پیشین سامسونگ بود. مشابه موبایل های سری گلکسی اس 8، پرچمداران جدید به لطف گواهینامه استاندارد IP68 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهند بود.

در نهایت اشاره شده که گلکسی اس 9 قرار است با قیمتی در حدود 800 پوند انگلیس و از تاریخ 16 مارس (25 اسفند ماه) روانه بازار شوند. بر اساس ادعای وبسایت هافینگتون پست کهکشانی های جدید با رنگ های مشکی نیمه شب، ارغوانی و آبی مرجانی عرضه خواهند شد.

یاد آوری می کنیم که پیش از این اشاره شده بود که تلفن های هوشمند مذکور علاوه بر سه رنگ بالا در رنگ تیتانیومی نیز روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • amin
    amin | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    باز هم تقلید از اپل

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    اون اموجی اولیه رو سامسونگ مخصوص خودمون فاش کرده، چون فقط باید به خاطر این قیمت دلار و گوشی (و بقیه پرچمداران) افسوس بخوریم.

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    خب اینارو که اس سون هم میتونه
    چه انقلابی
    اینم کاسب شده شده اپفل

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    خخخخخ

مطالب پیشنهادی