ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تویوتا آیگو فیس لیفت، هاچ بکی اقتصادی با قیمت کمتر از ۴۰ هزار دلار

کمپانی تویوتا که همواره به موضوع محیط زیست، ترافیک، کیفیت و مصرف سوخت اهمیت فراوانی می دهد محصولات مختلفی را در کلاس بندی های متنوع تولید و عرضه می کند که این فاکتورها را در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

کمپانی تویوتا که همواره به موضوع محیط زیست، ترافیک، کیفیت و مصرف سوخت اهمیت فراوانی می دهد محصولات مختلفی را در کلاس بندی های متنوع تولید و عرضه می کند که این فاکتورها را در خود جای داده اند.

تویوتا آیگو (AYGO) یکی از خودروهای کوچک شهری تویوتا محسوب می شود که در بازار اروپا با استقبال بالایی مواجه شده است. نسل اول تویوتا آیگو در سال 2005 در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد.

این خودرو 8500 پوند قیمت داشت. نسل اول تویوتا آیگو در دو مدل هاچ بک 3 و 5 در با دو پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری و 4 سیلندر 1.4 لیتری تولید شده و تا سال 2014 برروی خط تولید قرار داشت.

تویوتا آیگو

نسل دوم تویوتا آیگو نیز در سال 2014 در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد. طراحی متفاوت برای نسل دوم هم در بخش ظاهری و هم در بخش داخلی از اصلی ترین تفاوت های این خودرو بوده است. تویوتا برای نسل دوم آیگو از دو پیشرانه 3 سیلندر 1 و 1.2 لیتری استفاده کرده است.

حالا نوبت به نسخه فیس لیفت نسل دوم آیگو رسیده است. تویوتا درنظر دارد در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 که در 6 مارس شروع به کار می کند، آیگو فیس لیفت را معرفی کند.

تویوتا آیگو

مدل فیس لیفت تویوتا آیگو تغییراتی را تجربه کرده است که از بین آنها باید به چراغ های جدید LED جلو و عقب، رینگ های جدید 15 اینچ آلیاژی، عایق بندی جدید کابین و پیشرانه 1 لیتری 12 سوپاپ با استاندارد آلایندگی یورو 6.2  اشاره کرد.

نکته حائز اهمیت در تویوتا آیگو فیس لیفت افزایش قدرت پیشرانه به میزان 2 اسب بخار است. این پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر قادر به تولید 71 اسب بخار قدرت در 6000 دور بردقیقه و 93 نیوتن متر گشتاور در 4400 دور بردقیقه است.

شتاب صفر تاصد کیلومتر این هاچ بک کوچک شهری 13.8 ثانیه و حداکثر سرعت آن 160 کیلومتر بر ساعت است.

تویوتا آیگو

تویوتا آیگو یک خودرو هاچ بک کوچک شهری به حساب می آید که علاوه بر ابعاد و اندازه کوچک دارای مصرف سوخت بسیار کم نسبت به دیگر رقبا است.

قیمت نهایی نسخه فیس لیفت آیگو هنوز اعلام نشده، اما مطمئناً این خودرو همچنان یکی از خودروهای ارزان قیمت بازار اروپا شناخته باقی خواهد ماند.

گفتنی است که در صورت عرضه تویوتا آیگو فیس لیفت به بازار ایران توسط ایرتویا، این مدل احتمالا به رقیبی برای میتسوبیشی میراژ و هیوندای I20 در محدوده قیمت 100 الی 120 میلیون تومان تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    تا همین چند وقت پیش میگفتیم میراژ و پیکانتو و i20 رقیبای کوچک شهری در محدوده قیمتی ۷۰ میلیون الان شده ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون!
    چه پیشرفت چشمگیری?

  • sepehri
    sepehri | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    راو فور ۳۳ هزار دلاره این چطور ۴۰ هزار دلار قیمت داره اونم میگه اقتصادی

  • Morteza
    Morteza | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    40 هزار دلار ؟! اقتصادی ؟ فک کنم منظورتون 40 میلیون تومن بوده

  • mehdi jz
    mehdi jz | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    فورد موستانگ ۲۵ هزار دلاره بعد این اقتصادی از ۴۵ کمتره؟ حتما اشتبا شده

مطالب پیشنهادی