ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و زمان عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مشخص شد

سامسونگ امشب در مراسم آنپکد در جریان کنگره جهانی موبایل از دو محصول مورد انتظار یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کرد. این دو موبایل با سخت افزار فوق العاده قدرتمند، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۱:۳۹

سامسونگ امشب در مراسم آنپکد در جریان کنگره جهانی موبایل از دو محصول مورد انتظار یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کرد. این دو موبایل با سخت افزار فوق العاده قدرتمند، امکانات نرم افزاری کامل و دوربین حرفه ای شناخته می شوند.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به ترتیب 720 و 840 دلار قیمت دارند

اگر شما هم از علاقه مندان پر شمار سامسونگ و کهکشانی های آن هستید، باید بدانید که نسخه آنلاک گلکسی اس 9 با قیمت پایه 720 دلار در کشور آمریکا قیمت گذاری شده است. نسخه آنلاک گلکسی اس 9 پلاس هم 840 دلار قیمت دارد که البته اختلاف قیمت مدل معمولی و پلاس، این بار به خاطر دوربین دوگانه در مدل بزرگ تر کاملاً قابل توجیه است.

پیش فروش این دو پرچمدار اندرویدی از جمعه همین هفته یعنی 2 مارس (11 اسفند) در بسیاری از بازارهای جهان آغاز می شود اما برای دریافت آن باید تا 16 مارس (25 اسفند) یعنی نزدیک به سه هفته صبر کنید. به محض اینکه قیمت، موعد پیش فروش و زمان عرضه نهایی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن در بازار کشورمان مشخص شود، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

در پایان از شما دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با ویژگی های پرچمدار جدید سامسونگ، ویدیوی نگاه نزدیک دیجیاتو به گلکسی اس 9 پلاس را اینجا مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    هه، حیف پولی که بدی واسه این دمپایی دوزاریهای مسخره
    سامسونگ = دمپایی ساز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی