ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HMD Global از ورژن مدرن موبایل خاطره انگیز نوکیا 8110 رونمایی کرد

در سال 1999 میلادی، کیانو ریوز به نقش آفرینی به جای کاراکتر «نئو» در سری فیلم ماتریکس مشهور بود و همان زمان، نوکیا هم به عنوان «اصلی ترین تولیدکننده موبایل در جهان» شناخته می شد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۲۲

در سال 1999 میلادی، کیانو ریوز به نقش آفرینی به جای کاراکتر «نئو» در سری فیلم ماتریکس مشهور بود و همان زمان، نوکیا هم به عنوان «اصلی ترین تولیدکننده موبایل در جهان» شناخته می شد. در همان سال ها، «موبایل موزی» 8110 نوکیا از محبوبیت بسیاری برخوردار بود و نوکیا سعی کرد با نمایش آن در سری فیلم برادران واچوفسکی (خواهران؟)، محبوبیت اش را بیش از پیش افزایش دهد.

حالا کمپانی HMD Global که توسعه موبایل های برند نوکیا را برعهده دارد، نوکیا 8110 را به حیات بازگردانده. درست مثل موبایل نوکیا 3310 که غافلگیری بزرگ HMD در کنگره جهانی موبایل 2017 به حساب می آمد، 8110 هم برای این آمده تا حس نوستالژی طرفداران قدیمی نوکیا را غلغلک دهد. این موبایل اندک خمیده، از همان طراحی کشویی سابق برای پاسخ دادن به تماس های تلفنی بهره می برد و مجدداً در دو رنگ مشکی و زرد قناری تولید شده.

نوکیا 8110 سیستم عامل Smart Feature را به اجرا در می آورد و به همین خاطر، با یک فیچر فون ساده طرف هستیم که قرار نیست مثل اسمارت فون های نوکیا، اپلیکیشن های اندرویدی را به اجرا در بیاورد. با این حال، HMD مشغول ساخت اپ استوری اختصاصی برای این موبایل است که اپلیکیشنی مانند فیسبوک را شامل می شود؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که تولیدکنندگان شخص ثالث، به توسعه اپ های مخصوص خود برای 8110 بپردازند.

برخلاف 3310، نوکیا 8110 از LTE پشتیبانی می کند و مدلی ثانویه از آن عرضه خواهد شد که از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. از جمله مشخصات دستگاه هم می توان به پردازنده «پلتفرم موبایل 205» کوالکام، 512 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. به عنوان یک قابلیت ارزش افزوده نیز بد نیست بدانید که می توانید بازی محبوب Snake را روی نوکیا 8110 تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jafar shad
    jafar shad | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    8800 دوباره بسازه?

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    این همون زیبای فنلاندی... اصن موزای قبل تو سو تفاهم بود

مطالب پیشنهادی