ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نسخه جدید داک DeX را معرفی کرد

سامسونگ سال گذشته با معرفی داک DeX تجربه کاربری محیط دسکتاپ را روی موبایل های اندرویدی خود فراهم کرد. اکنون کمپانی کره ای در کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل از مدل جدید این گجت رونمایی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۹

سامسونگ سال گذشته با معرفی داک DeX تجربه کاربری محیط دسکتاپ را روی موبایل های اندرویدی خود فراهم کرد. اکنون کمپانی کره ای در کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل از مدل جدید این گجت رونمایی کرده است.

داک DeX امکان اتصال مانیتور و تجهیزات جانبی از طریق درگاه USB موبایل های سامسونگ را فراهم می کند. همچنین به طور همزمان می توان موبایل متصل شده به آن را شارژ کرد.

نسخه پیشین داک مذکور، به صورت زاویه دار موبایل را در خود نگه می داشت. حالا اما طراحی مدل جدید دگرگون شده و این بار تلفن های هوشمند سامسونگ به صورت افقی روی آن قرار می گیرند. به این ترتیب حالا نمایشگر لمسی گلکسی اس 9 می تواند با نزدیکترین فاصله نسبت به سطح قرار گیرد و به راحتی بتوان از آن به عنوان تاچ پد استفاده کرد.

حالا همچنین می توان از موبایلی که روی این داک قرار گرفته، به عنوان کیبورد استفاده کرد. به این ترتیب الزامی برای اتصال کیبورد جانبی به درگاه های DeX نیست. از سوی دیگر در نسخه جدید می توان در مانیتور متصل شده به داک به رزولوشنی بالاتر از 1080p نسخه قبلی، به عبارتی رزولوشن 2560 در 1440 دست یافت.

داک DeX جدید از دو درگاه USB، یک درگاه USB-C و نیز یک درگاه خروجی HDMI برای انتقال تصویر بهره می برد. البته بر خلاف نسخه اولیه این داک، درگاه شبکه دیگر در آن جایی ندارد.

هنوز قیمت این داک از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی