ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 9 پلاس
تکنولوژی

قابلیت های امنیتی جدید در گلکسی اس 9

سامسونگ امروز بعد از مدت ها انتظار از گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن رونمایی کرد تا سری گلکسی پرچمدارهایی تازه داشته باشند. جدای از افزایش صرف توان پردازشی روی کاغذ، این موبایل قابلیت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۲:۳۱

سامسونگ امروز بعد از مدت ها انتظار از گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن رونمایی کرد تا سری گلکسی پرچمدارهایی تازه داشته باشند. جدای از افزایش صرف توان پردازشی روی کاغذ، این موبایل قابلیت های سرگرمی و امنیتی جدیدی را به ارمغان آورده که مهم ترین آن ترکیب فناورهای امنیتی به روشی هوشمندانه است.

سامسونگ یکی از کمپانی های پیشرو در عرصه ارائه راهکارهای امنیتی موبایل های هوشمند است و سال گذشته علاوه بر سنسور اثر انگشت، فناوری های اسکنر عنبیه و شناسایی چهره را نیز در محصولات خود به کار برده بود.

با تمام این تفاسیر اسکنر عنبیه در مکان های با نور کم و سیستم شناسایی چهره در مناظر با نور شدید کارایی مطلوبی نداشتند. کمپانی کره ای با هدف رفع این مشکل در سری گلکسی اس 9 این دو راهکار را در قالب « اسکن هوشمند» با هم ترکیب کرده تا هویت کاربر به صورت ایمن و کارآمد تائید شود.

به گفته سامسونگ سری جدید قابلیت اثر انگشت انحصاری (Dedicated Fingerprint) را برای اولین بار معرفی می‌کند که به کاربر امکان می‌دهد برای دسترسی به پوشه امن (Secure Folder) خود، از اثر انگشتی متفاوت از اثر انگشت باز کردن گوشی استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی