ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از تبلت های جدید مدیاپد M5 رونمایی کرد

هواوی پرچمدارهای جدیدش را در MWC 2018 معرفی نمی کند اما چند لحظه قبل از تعدادی تبلت تحت برند مدیاپد رونمایی کرد که دیدگاه شما را نسبت به این گجت ها تغییر می دهند. مدیاپد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۷

هواوی پرچمدارهای جدیدش را در MWC 2018 معرفی نمی کند اما چند لحظه قبل از تعدادی تبلت تحت برند مدیاپد رونمایی کرد که دیدگاه شما را نسبت به این گجت ها تغییر می دهند.

مدیاپد M5 در سه مدل با نمایشگرهای 8.4 و 10.8 اینچی IPS با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل عرضه خواهد شد. این تبلت از چیپست کایرین 960، 4 گیگابایت رم و 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که امکان افزایش آن تا 256 گیگابایت از طریق کارت SD نیز وجود دارد.در پنل عقب این تبلت ها دوربینی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده در حالی که پنل جلو میزبان دوربینی 8 مگاپیکسلی است.

مدل 8.4 اینچی به دو اسپیکر Harmon مجهز است در حالی که این تعداد در مدل 10.8 اینچی به چهار عدد می رسد تا خیال عاشقان موسیقی را از بابت کیفیت صدا راحت کند.

مدل سومی که معرفی شده M5 Pro نام دارد از نمایشگر 10.8 اینچی بهره می برد اما دارای pogo pins است که امکان اتصال به کیس کیبورد هواوی و تبدیل آن به نوت بوک را فراهم می کند. پس از اتصال این تبلت به داک، رابط کاربری آن به شکلی تغییر می کند که شباهت زیادی به ویندوز دارد.

این محصول همراه با قلمی عرضه می شود که از طریق درگاه USB Type-C شارژ شده و توانایی شناسایی 4096 سطح مختلف فشار را دارد.

به گفته هواوی باتری مدل 8 اینچی طی دو ساعت به صورت کامل شارژ شده و  توانایی پخش 11 ساعت ویدئوی 1080p را دارد. شارژ کامل باتری مدل 10.8 اینچی نیز کمتر از سه ساعت طول کشیده و برای پخش  10 ساعت ویدئوی 1080p کفایت می کند.

قیمت این تبلت ها هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما برخی منابع مدعی شده اند که مدل های 8.4 و 10.8 اینچی طی ماه آتی به ترتیب با قیمت های 349 و 399 یورو به بازار عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی