ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی رسمی سامسونگ برای معرفی خانواده گلکسی اس 9 پیش از موعد مقرر فاش شد

به لطف انبوه شایعات و گزارش هایی که طی ماه های اخیر منتشر شده اند، تقریباً هیچ چیز نیست که درباره گلکسی اس 9 سامسونگ ندانیم؛ پرچمداری که قرار است امروز در جریان رویداد Unpacked ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

به لطف انبوه شایعات و گزارش هایی که طی ماه های اخیر منتشر شده اند، تقریباً هیچ چیز نیست که درباره گلکسی اس 9 سامسونگ ندانیم؛ پرچمداری که قرار است امروز در جریان رویداد Unpacked 2018 سامسونگ رونمایی شود. شاید تنها چیزی که از چشم مان دور مانده بود، ویدیویی رسمی باشد که تمام قابلیت های دستگاه را به صورت شامل و کامل به تصویر می کشد.

سامسونگ اخیراً چنین ویدیویی برای خانواده گلکسی اس 9 تولید کرده تا آن را در مراسم خود پخش کند؛ اما طبق معمول، افشاگران زودتر دست به کار شده و یک سورپرایز دیگر را هم لو داده اند. در این ویدیوی تازه که «موبایل، از نو طراحی شده» نام دارد، شاهد دیوایس بعدی سامسونگ هستیم که برای اولین بار از گشودگی متغیر دهانه لنز بهره می برد اما برخی از مشخصات سخت افزاری آن، تفاوت چندانی نسبت به مدل قبلی نکرده اند.

در این ویدیو، شاهد قابلیت ترجمه خودکار در اپلیکیشن دوربین سامسونگ نیز هستیم که شباهت زیادی به گزینه Google Translate برای ترجمه زنده به هنگام استفاده از دوربین دارد. گلکسی اس 9 با کسب استاندارد IP68، در برابر آب و گرد و خاک مقاوم است و سنسور اثر انگشت دستگاه هم حالا به زیر دوربین اصلی منتقل شده تا دستری بهتری به آن داشته باشید.

تا ساعاتی دیگر، مراسم رونمایی از کهکشانی های تازه سامسوگ برگزار می شود و دیجیاتو نیز مثل همیشه به پوشش لحظه ای این رویداد خواهد پرداخت؛ تا آن زمان، می توانید به تماشای ویدیوی رسمی سامسونگ برای خانواده پرچمداران اش بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahdi
    Mahdi | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    ای خدایان امون ای خدایان مصر بپا خیزید که اس ۹ لو رفت قبل رونمایی خو برادر من نکه تا الان لو نرفته بود الان باید اشک ذوق بریزیم ?

مطالب پیشنهادی