ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریچارد یو مدیرعامل هوآوی: پایان بسیاری از سازندگان موبایل نزدیک است

ریچارد یو مدیر عامل بخش محصولات مصرفی هوآوی روز گذشته در بارسلون اسپانیا به روی استیج رفت تا از تازه ترین محصولات این شرکت شامل نسخه جدیدی از Matebook و چند تبلت جدید رونمایی کند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

ریچارد یو مدیر عامل بخش محصولات مصرفی هوآوی روز گذشته در بارسلون اسپانیا به روی استیج رفت تا از تازه ترین محصولات این شرکت شامل نسخه جدیدی از Matebook و چند تبلت جدید رونمایی کند.

او در خلال صحبت هایش اظهار داشت که شرکت های فعال در حوزه ساخت تلفن های هوشمند باید برای باقی ماندن در عرصه رقابت سرمایه گذاری های سنگینی انجام دهند و از آنجایی که تنها شمار معدودی از این شرکت ها می توانند درآمدزایی کنند انتظار می رود که این صنعت عاقبت به سمت یکی شدن پیش برود.

ریچارد یو در ادامه صحبت هایش اظهار داشت: هر شرکتی که در تاریخ ده ساله صنعت تلفن هوشمند کمتر از ده درصد بازار را از آن خود کرده باشد در حال زیان دهی است.

هواوی جایگاه سوم جهانی را از نظر تولید موبایل در اختیار دارد

لازم است اشاره کنیم که هم اکنون هوآوی جایگاه سوم جهانی را بعد از سامسونگ و اپل در میان تولید کنندگان مطرح موبایل در اختیار دارد و طبق اعلام موسساتی نظیر IDC و Strategy Analytics در سه ماهه چهارم سال مالی قبل توانسته ۱۰.۲ درصد از این بازار را از آن خود کند.

وی صحبت هایش را اینطور ادامه داد:

در آینده تنها سه تا چهار فروشنده می توانند در این صنعت باقی بمانند و شاید این تعداد کمتر از چهار باشد. او به این نکته اشاره کرد که مدتی است شرکت های کوچک تر چینی در حال حل شدن در این بازار هستند و به زودی تعداد بیشتری از آنها ناپدید می شوند. به گفته او این شرکت ها پول کافی برای سرمایه گذاری در حوزه های تحقیق و توسعه، بازاریابی و برندینگ ندارند تا نامشان را در سطح جهانی مطرح کنند.

ریچارد یو گفت: اگر سهم بازارتان کمتر از ده درصد باشد آنگاه دیگر سودزایی ندارید. سهم بیشتر از ده درصد یعنی دخل تان با خرج تان یکی است و بالغ بر ۱۵ درصد یعنی از این راه درآمد دارید.

وی اشاره کرد که کسب و کار موبایل هوآوی در سال اخیر سی درصد رشد داشته و امسال این رشد حتی سریع تر هم می شود. به گفته او هوآوی می تواند امسال یا سال آینده نامش را به عنوان بزرگ ترین سازنده موبایل در دنیا مطرح کند و جایگاه نخست جهانی را به دست آورد.

البته باید یادآور شویم که روز گذشته هیچ موبایل جدیدی توسط این شرکت معرفی نشد و در مقابل آنطور که چینی ها اعلام کرده اند پرچمدار آتی شان با نام P20 قرار است ماه آینده در رویدادی جداگانه در پاریس رونمایی شود و در آنجا یو قصد دارد پرده از نوآوری هایی «بزرگ و جسورانه» در زمینه تکنولوژی دوربین کنار بزند.

یو همچنین خاطرنشان کرد که نخستین موبایل پشتیبانی کننده از نسل پنجم شبکه های مخابراتی هوآوی در سه ماهه سوم یا چهارم امسال به بازار می آید و به احتمال زیاد این دستگاه به خانواده میت تعلق دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • unknown457
    unknown457 | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    توی صنعت موبایل هیچ برندی شکست نمیخوره اونایی که باید میخوردن خوردن و رفتن ولی اکثرا ادامه دادن و به نتایج برتری نسبت به برند های اول و دوم دنیا به دست اوردن

  • M
    M | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    اگر همین یک نکته را درک کرده بودند روی ساخت گوشی glx سرمایه ها را تلف نمی کردند.
    همین طور خودروسازی های مان باید به نکته توجه کنند.
    سهم بازار اندک وقتی که حجم بازار هم رو به رشد نیست عاقبتش زیان دهی است.

  • فرزاد هواوی پرست
    فرزاد هواوی پرست | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    نظرات چرا گذاشته نمیشه؟

  • فرزاد هواوی پرست
    فرزاد هواوی پرست | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    دوستان درگیر نشین الان تو بازار بیشترین جوایز اهدایی مال شرکت هواوی هست و از سامسونگ پیش گرفته و در ضمن بنده بالشخص دیدم تو نمایندگی ال جی کارکنانش یا هواوی دست دارن یا اپل پس این نشون میده حتما هواوی اینطوری ادامه بده از سامسونگ تکرار کننده و ال جی مشنگ ساز بیشتر میفروشه چون من چندسال قبل اینو گفته بودم و بازم میبینیم ثابت شد

  • soheil
    soheil | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    خرید اکثر مردم به سمت گوشی هایی میره که تعدادش توی یه مغازه بیشتر باشه و فروشنده اونو پیشنهاد کنه ، فروشنده هم وقتی ببین فروش هوآوی زیاد شده ، هواوی معرفی میکنه ...
    پس حرفش یه جورایی درسته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی