ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون اپل
تکنولوژی

اپل به دنبال توسعه هدفون های بی سیم است

مینگ چی -کو، تحلیلگر شناخته شده KGI در گزارشی مدعی جدید مدعی شده که اپل در حال توسعه هدفون های رو گوشی بی سیم است که احتمالا در سال جاری معرفی خواهند شد. این کارشناس ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

مینگ چی -کو، تحلیلگر شناخته شده KGI در گزارشی مدعی جدید مدعی شده که اپل در حال توسعه هدفون های رو گوشی بی سیم است که احتمالا در سال جاری معرفی خواهند شد.

این کارشناس شناخته شده که در افشای اطلاعات محصولات اپل سابقه درخشانی دارد، مدعی شده که این هدفون های بی سیم طراحی خاصی داشته و در عین حال به نمونه های که این کمپانی از طریق زیر مجموعه Beats تولید می کند، شباهت هایی دارند.

منظور چی -کو از طراحی خاص مشخص نیست چرا که هدفون های رو گوشی در دو دسته با رویه باز و بسته قرا می گیرند و جدای از مواد به کار رفته و جنبه های زیبایی شناسی جزئی، از دو گوشی متصل به هم تشکیل شده اند.هدفون اپلیکی از دلایل سرمایه گذاری اپل در این زمینه موفقیت هایی است که این کمپانی از طریق عرضه مستقیم ایرپادهای بی سیم و بدون استفاده از برند Beats به دست آورده است.

بر اساس این گزارش اپل از قطعات ویژه ای برای بهینه سازی کیفیت صدا استفاده خواهد کرد که به افزایش قیمت نهایی منجر می شود. این تحلیلگر عقیده دارد که معرفی هدفون های مذکور در سال جاری میلادی ناممکن نیست.

علاوه بر مینگ چی-کو نشریه «بلومبرگ» نیز در گزارشی از توسعه نسل بعدی ایرپاد خبر داده بود که از قابلیت هایی مانند چیپ وایرلس بهبودیافته و امکان فعال سازی فرمان های صوتی با گفتن عبارت «Hey Siri» بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی