ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانن دوربین مبتدی EOS 1400D را معرفی کرد

کانن امروز و همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل، از دوربین حرفه ای مبتدی EOS 1400D پرده برداشت که نسل جدید 1300D به حساب می آید. این محصول که در برخی از بازارها با نام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

کانن امروز و همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل، از دوربین حرفه ای مبتدی EOS 1400D پرده برداشت که نسل جدید 1300D به حساب می آید. این محصول که در برخی از بازارها با نام Rebel T7 عرضه می شود، چه از نظر ظاهری و چه سخت افزاری با مدل قبل از خود شباهت زیادی دارد.

شرکت ژاپنی در محصول جدید حسگر دوربین را از ۱۸ به ۲۴.۱ مگاپیکسل ارتقاء داده تا از آن خروجی هایی با کیفیت بسیار بالا تحویل بگیرید. Rebel T7 دارای حالات عکاسی اتوماتیک و حالتی به نام Scene Intelligent هم هست که عکاسی را به تجربه فوق العاده ای برای عکاسان مبتدی تبدیل می کند.

تصاویری که با این دوربین می گیرید، همگی مستقیما از طریق وای فای یا ان اف سی در شبکه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری هستند. اما به جز ویژگی هایی که گفتیم، بقیه خصوصیات Rebel T7 نسبت به نسل قبلی دست نخورده باقی مانده است.

فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص ۹ نقطه، عکاسی زنجیره ای با سرعت تصویربرداری ۳ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه نیز از دیگر خصوصیات این دوربین مبتدی به شمار می آیند.

کانن این دوربین را در آوریل سال جاری و همراه با لنز EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS II، با قیمت پایه ۵۵۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی