ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

M50
تکنولوژی

کانن از دوربین M50 رونمایی کرد؛ نخستین دوربین بدون آینه با فیلمبرداری 4K

شرکت کانن بالاخره در واکنش به انتقاداتی مبنی بر نبود پشتیبانی از 4K در دوربین های DSLR خود، پاسخ شایسته ای ارائه کرد: دوربین EOS M50 که نخستین دوربین بدون آینه سری M این شرکت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

شرکت کانن بالاخره در واکنش به انتقاداتی مبنی بر نبود پشتیبانی از 4K در دوربین های DSLR خود، پاسخ شایسته ای ارائه کرد: دوربین EOS M50 که نخستین دوربین بدون آینه سری M این شرکت با کیفیت فیلمبرداری 4K اولترا اچ دی به حساب می آید.

ام ۵۰ به پردازنده DIGIC 8 مجهز بوده و از یک سنسور قدرتمند ۲۴.۱ مگاپیکسلی بهره می برد، و می تواند در رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه و در رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برایتان فیلمبرداری کند.

کانن می گوید که ام ۵۰ یک دوربین بدون آینه مبتدی است، بنابراین باید این موضوع را به فال نیک گرفت. چرا که دوربین های قدرتمندتری هم در سری M وجود دارند که احتمالا به زودی مدل های جدید آن ها نیز معرفی شده و پشتیبانی از رزولوشن 4K نیز به آنها اضافه خواهد شد.

ام ۵۰ می تواند در طیف ایزوی ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ برایتان تصویربرداری کند، و حالت عکاسی پشت سر هم نیز با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه اجازه می دهد که ۴۷ عکس را پشت سر هم بگیرید.

دوربین ام ۵۰ دارای یک منظره یاب اپتیکال OLED است و از پس فیلمبرداری ویدیوهای اسلوموشن با رزولوشن ۷۲۰p با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه هم بر می آید. حالت عکاسی بدون صدا، پشتیبانی از وای فای و بلوتوث و ان اف سی، درگاه HDMI و میکرو یو اس بی و جک ۳.۵ میلی متری میکروفون هم از دیگر خصوصیات این دوربین بدون آینه به شمار می آیند.

کانن اعلام کرده که این دوربین با قیمت پایه ۷۸۰ دلار (بدون لنز) در آوریل ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی