ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست Gear VR
تکنولوژی

گلکسی اس 9 به هدست Gear VR جدید احتیاج ندارد

سامسونگ طی مراسم رونمایی از گلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال بر خلاف گذشته از یک هدست Gear VR جدید رونمایی نکرد. سامسونگ اولین هدست واقعیت مجازی خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

سامسونگ طی مراسم رونمایی از گلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال بر خلاف گذشته از یک هدست Gear VR جدید رونمایی نکرد.

سامسونگ اولین هدست واقعیت مجازی خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی به همراه تلفن هوشمند گلکسی نوت 4 به بازار عرضه کرد. از آن زمان به بعد شرکت کره‌ ای سعی کرده که پلتفرم خود را ارتقا داده و سالانه‌ مدل‌هایی از این هدست‌ها به بازار عرضه کند. اصولاً هدست‌های جدید این شرکت به همراه پرچمدارانش معرفی شده و مشخص می‌شد که نسبت به سال گذشته چه تغییری در ابعاد و قابلیت‌هایشان داشته‌اند. در حالی که امسال برخلاف گذشته این اتفاق رخ نداده است.

هدست Gear VR

از آنجایی‌ که گلکسی اس 9 و برادر بزرگترش از لحاظ اندازه به پیشینیان خود شباهت بسیاری دارند، به همین دلیل می‌توان از هدست Gear VR قبلی برای استفاده از پرچمداران جدید سامسونگ استفاده نمود.

هدست Gear VR که سال گذشته در کنگره جهانی موبایل معرفی شد، اولین هدستی بود که به همراه یک کنترلر عرضه می‌شد. با بررسی کنترلر این گجت مشخص شد که طراحی سبک و منحصر به فردش کارایی آن را کم نکرده است.

هدست Gear VR

تغییرات کوچک پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بیشتر پیرامون محل قرارگیری حسگر اثر انگشت و کم کردن حاشیه‌های این محصولات بوده است. بنابراین بر اساس این تغییرات کوچک دیگر نیازی نیست که هدستی جدا برای استفاده از این گجت‌ها طراحی نمود و همان هدست واقعیت مجازی Gear VR سال ۲۰۱۷ کافیست.

این مسئله می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران این تلفن‌های هوشمند به حساب آید چرا که آنها می‌توانند از هدست واقعیت مجازی Gear VR خود برای این محصولات استفاده کنند. بدین صورت اگر کاربری هدست Gear VR مدل SM-R324 یا SM-R325 را داشته باشد، بدون هیچ مشکلی می‌تواند تجربه‌ی واقعیت مجازی را در پرچمداران بعدی سامسونگ تجربه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    چرا قیمت این هدست توی ایران اینقدر گرونه؟

  • alex
    alex | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    این دخترا چرا پیراهن مردونه تن کردند

  • ami_ald
    ami_ald | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    تیتر زدنتون ربطی به مقاله نداشت

مطالب پیشنهادی