ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

نگاه نزدیک دیجیاتو به گلکسی اس 9 پلاس

سامسونگ ساعتی پیش صحنه ی نمایشگاه موبایل بارسلون را به تسخیر خود درآورد و بالاخره از دو پرچمدار جدید خود پرده برداشت، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس که در ماه های اخیر، حسابی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۰:۱۱

سامسونگ ساعتی پیش صحنه ی نمایشگاه موبایل بارسلون را به تسخیر خود درآورد و بالاخره از دو پرچمدار جدید خود پرده برداشت، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس که در ماه های اخیر، حسابی در شایعات حضور پر رنگی داشتند. موبایل های جدید از نظر طراحی تفاوت چشمگیری با نسل قبل از خود ندارند، اما شرکت سازنده می گوید دوربین آنها را به کلی متحول ساخته است.

در این نسل برای اولین بار در دنیای موبایل شاهد استفاده از دیافراگم دوگانه هستیم که به پرچمداران جدید سامسونگ امکان می دهد مثل دوربین های حرفه ای، ضریب دیافراگم را مثل دوربین های حرفه ای تغییر دهند و بر اساس شرایط نور، یکی از دو ضریب اف ۱.۵ یا ۲.۴ را انتخاب نمایند.

دو پرچمدار جدید حالا مثل موبایل های سونی قادر هستند ویدیوهای فوق آهسته با نرخ سرسام آور ۹۶۰ فریم در هر ثانیه ثبت کنند یا چهره ی شما را مثل آیفون ۱۰ به اموجی های متحرک انیمیشنی تبدیل نمایند. ویژگی جدید دیگر نیز دوربین دوگانه در نسخه پلاس به حساب می آید که برای اولین بار از گلکسی نوت ۸ (بررسی دیجیاتو) به سری اس آمده است.

به زودی در بررسی پرچمداران جدید سامسونگ، با امکانات و ویژگی های کامل گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس آشنا می کنیم. اما از شما دعوت می کنیم در ادامه با ویدیوی نگاه نزدیک دیجیاتو به پرچمدار جدید کره ای آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • محمد حسین عطازاده
    محمد حسین عطازاده | ۹ اسفند ۱۳۹۶

    سلام گوشی عالیه مخصوصا ایموجی ساده خوبه یا معمولی ؟

  • poro alex
    poro alex | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    این گوشی چه جوری دست شماست اس 9 نسخه فیکشو از علادین گرفتین دارین باهاش کاز می کنین

  • shs77
    shs77 | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    سونی 960 فریم فول اچ دی گذاشته این تازه اچ دی رو اضافه کرده :-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی