ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تیگو 7 رقیب می طلبد؛ چالش بزرگ چری در پیست آزادی تهران

برای اولین بار شرکت مدیران خودرو  برای برند چری و محصول تیگو7 خود اقدام به برگزاری تست مقایسه با محصولات ژاپنی ، کره ایی و اروپایی نموده است. این تست که تا کنون بی سابقه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۰

برای اولین بار شرکت مدیران خودرو  برای برند چری و محصول تیگو7 خود اقدام به برگزاری تست مقایسه با محصولات ژاپنی ، کره ایی و اروپایی نموده است.

این تست که تا کنون بی سابقه بوده و از دارندگان این خودروها دعوت به عمل می آورد تا با شرکت در این مراسم خودروی خود را به چالش با شاسی بلند تند و تیز چینی در پیست ازادی دعوت نمایند که شرایط ان به زودی اعلام خواهد شد.

تیگو7 شاسی بلند لوکس و به روز چری میباشد  که با داشتن موتور توربو شارژ که سیستم توربو ان توسط شرکت هانیول امریکا ساخته شده  و با بهره گیری از گیربکس دو کلاچه DCT  ساخت شرکت گتراگ المان  و همچنین شاسی مدرن ، با طراحی شرکت بریتانیایی لوتوس به عنوان یک شاسی بلند چابک و خوش آتیه شناخته میشود.

براساس تست های انجام شده چری تیگو 7 از نظر قدرت موتور (150 اسب بخار) و مشخصات پیشرانه و گیربکس در زمره کراس اوور های نسبتا سریع در بازار داخلی جای می گیرد و قادر است شتاب صفر تا صد کیلومتر را در زمانی در حدود 10.5 ثانیه ثبت کند.

همچنین با توجه به مشخصات سیستم تعلیق و وجود سامانه ESP، هندلینگ چری تیگو 7 نیز در زمره خودروهای قابل قبول قرار می گیرد و از این رو احتمالا شاهد قدرت نمایی این کراس اوور چینی در پیست آزادی خواهیم بود، هرچند باید منتظر ماند و دید چه رقبایی برای این خودرو تدارک دیده می شوند.

این مراسم در 18 اسفند ماه روز جمعه از ساعت 14 الی 18 در پیست اتومبیل رانی آزادی انجام خواهد پذیرفت  که علاقمندان با مراجعه به لینک cheryco.ir که از روز چهار شنبه فعال می شود می توانند برای رقابت خودروی خود با تیگو7 ثبت نام نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gimli
    Gimli | ۹ اسفند ۱۳۹۶

    در شهر کوران فرد یک چشم پادشاست . . .

مطالب پیشنهادی