ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب های گلکسی اس 9 با قابلیت های متنوعی معرفی شدند

عمر باتری گلکسی اس 9 و 9 پلاس نسبت به اس 8 و 8 پلاس کمی افزایش یافته اما هیچکس از باتری بزرگتر و عمر باتری بیشتر بدش نمی آید. یک روز کامل و پر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۰

عمر باتری گلکسی اس 9 و 9 پلاس نسبت به اس 8 و 8 پلاس کمی افزایش یافته اما هیچکس از باتری بزرگتر و عمر باتری بیشتر بدش نمی آید. یک روز کامل و پر مصرف یا حتی 2-3 روز سفر بدون آنکه لازم باشد موبایل خود را شارژ کنید دلچسب خواهد بود. به این منظور شرکت Mophie قاب هایی برای این دو تلفن همراه ساخته که به جز محافظت از موبایل، وظیفه شارژ باتری دستگاه را نیز بر عهده دارند.

این قاب تحت نام Juice Pack، دو-سه هفته بعد از عرضه گلکسی اس 9 و 9 پلاس در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و به صورت بی سیم نیز با هر شارژر Qi، شارژ می شود. البته در این حالت، ابتدا باتری موبایل و سپس باتری محافظ موبایل شارژ می شود. اگر شما هم از کاربران پر مصرف هستید می توانید از همین حالا به فکر چنین قاب هایی برای موبایل بعدی خودتان باشید. قیمت آن 99.95 دلار اعلام شده و 50 درصد باتری بیشتر نسبت به آنچه درون گلکسی اس 9 و 9 پلاس قرار داده شده در اختیارتان قرار می دهد.

اما اگر محیط کار پر خطری دارید یا احتمال افتادن تلفن همراه از دست شما بسیار بالا است، پس چه بهتر که به دنبال قاب های محافظ مستحکمتر باشید و استقامت را فاکتور اول خرید خود قرار دهید. شرکت X-Doria با سری محصولات Defense این نیاز را پاسخ می دهد. دو قاب Defense Shield و Defense Lux با پشت سر گذاشتن استانداردهای نظامی MIL-STD-810G این اطمینان را می دهند که اگر موبایل شما از فاصله 3 متری و از هر زاویه ای مستقیما روی سطح سیمانی فرود آید هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و تلفن همراه شما سالم باقی می ماند.

هر دو قاب نام برده از آلومینیوم ساخته شده و داخل آن که بدنه موبایل را احاطه می کند از پلاستیکی مستحکم پوشانده شده است. برای بهبود کیفیت صدا نیز یک کانال صدا روی قاب در نظر گرفته شده تا شاهد شدت صدای مناسبی باشیم. قاب Shield و Lux به ترتیب 29.99 و 34.99 دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • من جوون ایرانی بیکارم مقصر حتما امریکاست بدون تعصب
    من جوون ایرانی بیکارم مقصر حتما امریکاست بدون تعصب | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    خودش چی‌بود که قابش چی‌باشه نکنه میخان بگن قابش با اس ۸ فرق داره؟?

مطالب پیشنهادی