ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کانال تلویزیونی روسی و انتشار ویدیویی از بازی آرما 3 در گزارشی مربوط به جنگ سوریه

شبكه اى تلويزيونى در روسيه شب گذشته ويديويى را به عنوان گزارشى از جنگ در سوريه منتشر كرد،  اما اين ويديو مربوط به بازى ويديويى آرما 3 است. رسانه هاى روسيه اخيراً به صورت مكرر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

شبکه اى تلویزیونى در روسیه شب گذشته ویدیویى را به عنوان گزارشى از جنگ در سوریه منتشر کرد،  اما این ویدیو مربوط به بازى ویدیویى آرما 3 است.

رسانه هاى روسیه اخیراً به صورت مکرر به نمایش تصاویرى از بازى هاى ویدیویى به جاى صحنه هاى واقعى جنگ مى پردازند و این اتفاق در حالى رخ مى دهد که تصاویر و ویدیوهاى از جنگ در فضاى مجازى موجود هستند.

در یک لحظه از این ویدیو ماشینى به وسیله اسلحه هدف قرار مى گیرد. این لحظه به قدرى سریع است که بسیارى آن را به سرعت فراموش مى کنند اما کاربران سایت Pikabu با دقت بیشترى، سریعاً متوجه شدند که این قسمت از ویدیو مربوط به بازى آرما 3 است، نه جنگ واقعى.

شاید دلیل استفاده از تصاویر بازى هاى ویدیویى از سمت این رسانه ها به این علت باشد که بازى ها از کیفیت بالایى در تصاویر و زاویه خاصى از دوربین بهره مى برند. این کانال بعداً توضیح داد که استفاده از این فریم، اشتباه کارگردان تدوین بوده است.

به گفته این شبکه، ویدیو ضبط شده از بازى آرما‌ 3 در بخش آرشیو بازى هاى ویدیویى وجود داشته و به اشتباه در ویدیو گزارش از جنگ سوریه از آن استفاده شده است.

البته این دست اشتباهات تنها محدود به تلویزیون هاى روسیه نمى شود. پیش از این نیز شبکه اى دانمارکى تصویرى از بازى ‏Assassin's Creed را در گزارش خود از کشور سوریه استفاده کرد. در انگلستان نیز شبکه ITV از ویدیوهاى ARMA 2 براى گزارش حملات تروریستى در سال 1988 استفاده کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    جدای از مقاله من عاشق آرما ۳ هستم،چون فقط بازی های ریلستیک دوس دارم،بعد از آرما هر بازی شوتری نصب کردم بعد نیم ساعت پاکش کردم?

مطالب پیشنهادی