ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوالکام از سری 700 اسنپدراگون رونمایی کرد

امروز و در جریان نمایشگاه MWC 2018، شرکت کوالکام از پردازنده های جدید خود، سری 700 رونمایی کرد. این سری از چیپست های جدید قرار است فضای بین پرچمداران (سری 800) و میان رده های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۹

امروز و در جریان نمایشگاه MWC 2018، شرکت کوالکام از پردازنده های جدید خود، سری 700 رونمایی کرد. این سری از چیپست های جدید قرار است فضای بین پرچمداران (سری 800) و میان رده های قدرتمند (سری 600) را پر کند.

کوالکام می گوید سری 700 تقریبا اکثر قابلیت های سری 800 را در خود دارد و در حال حاضر اسنپدراگون 845 پرچمدار تمام چیپست های این شرکت به حساب می آید و سری 700 قرار است یک مرحله پایین تر از آن را هدف قرار دهد؛ یعنی تلفن های قدرتمندی که قیمت کمتری نسبت به یک پرچمدار خواهند داشت.

به طور خاص، سری 700 اسنپدراگون نسبت به سری 600 از لحاظ قابلیت های هوش مصنوعی برتر خواهد بود و کارکردهای بیشتری برای دوربین در اختیار کاربر قرار می دهد. مصرف چیپست های این سری بهینه تر است و در نتیجه عمر باتری بالاتر و بهره وری بالاتری را حاصل می شود. عمده ترین مسئله ای که باعث تمایز سری 700 شده، کارکرد متقابل قطعاتی نظیر سی پی یو، پردازنده گرافیکی، آی اس پی اسپکترا و پردازنده هگزاگون وکتور است. به جز این قابلیت ها، سری 700 از کیفیت صدای بهتر، بلوتوث 5، ساپورت وای فای بهتر و LTE فوق سریع نیز بهره مند خواهد شد.

سری 700 پردازنده های اسنپدراگون هنوز برای تلفن همراه خاصی معرفی نشده است اما گفته شده که در نیمه ابتدایی سال 2018، شرکت های تولیدکننده تلفن های همراه اولین نمونه های خود را دریافت خواهند کرد و شاید در نیمه دوم سال شاهد معرفی و عرضه موبایل هایی با چیپست های این سری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی