ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی بازار آمریکا را هدف گرفته است

سرپرست امور بین المللی شیائومی اعلام نمود که این شرکت چینی در حال جمع آوری منابعی است تا بتواند محصولات خود را به بازار آمریکا وارد کند. هفته‌ی گذشته شیائومی قراردادی با مایکروسافت در زمینه‌های ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

سرپرست امور بین المللی شیائومی اعلام نمود که این شرکت چینی در حال جمع آوری منابعی است تا بتواند محصولات خود را به بازار آمریکا وارد کند.

هفته‌ی گذشته شیائومی قراردادی با مایکروسافت در زمینه‌های پردازش ابری، سخت افزار و هوش مصنوعی امضا نمود که سوال همگان را برانگیخت. حال «Wang  Xiang» سرپرست امور بین الملل این کمپانی چینی خاطر نشان نمود که این قرارداد در راستای ورود محصولات این شرکت به آمریکاست.

به گفته وی، بازار آمریکا برای شیائومی از اهمیت بالایی برخوردار است و این کمپانی در حال جمع آوری منابع مناسب برای ورود به آن است.

همچنین این مدیر ارشد توضیح می‌دهد که بازار موبایل در آمریکا با باقی دنیا کمی تفاوت دارد چرا که در این کشور کاربران به صورت جداگانه مدلی خریداری نکرده و با خرید سیم‌کارت و قرارداد‌ خدمات از اپراتور‌ها موبایلی دریافت می‌کنند. به همین دلیل است که شیائومی برای نفوذ به بازار آمریکا باید توجه اپراتور‌های آمریکایی را به خود جلب کند.

تا به حال هیچ موبایلی از شیائومی در بازار آمریکا عرضه نشده است

باید توجه داشت که پیش این، هیچ موبایل هوشمندی با برند شیائومی در بازار ایالات متحده حضور نداشت و تنها شارژ‌رهای این برند به دست مشتریان این کشور می رسید. به همین دلیل اگر کمپانی چینی یاد شده بخواهد وارد این بازار شود مجبور خواهد بود با اپل و سامسونگ رقابت کرده که می‌تواند بسیار سخت باشد.

علاوه بر این آمریکا، بازار مشکل داری برای یک شرکت چینی به حساب می‌آید چرا که چندی پیش قراردادی میان هوآوی و اپراتور AT&T به بهانه‌های امینتی لغو شد.

با این حال ونگ اعلام نمود که اصلا نگران حس ضد چینی به وجود آمده میان آمریکا‌یی‌ها نیست چرا که به باور او، شیائومی یک شرکت اینترنتی و بسیار باز است و در برابر مردم کشور های گوناگون نگرشی دوستانه دارد.

به گفته‌ی وی کمپانی یاد شده حتی طرفدارانی آمریکایی دارد که  هر روز از آنها می‌پرسند بالاخره چه زمانی به بازار این کشور وارد خواهد می‌شوند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    شیائومی محصولاتش خیلی با کیفیته ..از این دوستان هم خواهش می کنم برند جنس ایرانی با کیفیت بخرند ..صد در صد ر امریکا مورد استقبال قرار می گیره

  • ali313401914125
    ali313401914125 | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    من یک ساعت پیش نظر دادم نظرم هم چیزخاصی نبود? ? ? ? ? اما حالا حذف شده لطفا رسیدگی کنید ممنون
    یاعلی

  • sina
    sina | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    آمریکایی ها جنس آشغال چینی نخواهند خرید

  • ali313401914125
    ali313401914125 | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    به نام خدا
    سلام
    تیری زهر الود که اگراجازه رها شدن بهش بدهندمی تونه اپل را فلج کنه? ? ? ? ?
    یاعلی

مطالب پیشنهادی