ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بخش موبایل ال جی: پرچمدار بعدی به گذشته باز می‌گردد

طی کنفرانس خبری روز گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون ال جی، مدیر عامل بخش موبایل این شرکت کره‌ای اعلام کرد سال آینده یک پرچمدار جدید به بازار عرضه خواهند کرد. قرار است پرچمدار بعدی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۷

طی کنفرانس خبری روز گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون ال جی، مدیر عامل بخش موبایل این شرکت کره‌ای اعلام کرد سال آینده یک پرچمدار جدید به بازار عرضه خواهند کرد.

قرار است پرچمدار بعدی ال جی به گذشته بازگردد و تنها روی چهار ویژگی کلیدی تمرکز کند که شامل صدا، باتری، دوربین و نمایشگر می‌شود.

البته این مطلب قابل پیش بینی بود چرا که استراتژی فعلی تولید موبایل شرکت کره‌ای نتوانسته توجه کاربران را جلب کند و ضرر مالی زیادی به ال جی وارد کرده است تا آنجایی که کمپانی مذکور مجبور شده تغییراتی اساسی در نگرش بخش تلفن هوشمند خود ایجاد کند.

این شرکت ابتدا سعی کرد روند عرضه و معرفی سالانه‌ی خود را کنار بگذارند. مسئولین این شرکت به خبرنگاران گفته بودند که صرفا «زمانی که نیاز باشد» یک محصول تازه معرفی می‌کنند و دیگر از برنامه زمانبندی سال‌های قبل پیروی نخواهند کرد. سپس شنیده شد که تاریخ عرضه‌ی پرچمدار بعدی یعنی جی 7 چندین ماه عقب افتاده تا کمپانی یاد شده بتواند محصول بعدی خود را دوباره بررسی کند.

علاوه بر این، امسال تنها یک تلفن هوشمند از این برند با نام ال جی وی 30 تینکیو معرفی شد که آن هم در واقع مدلی ارتقا یافته از وی 30 بود و تنها در زمینه‌ی حافظه‌ی داخلی، رم و ماژول هوش مصنوعی دوربین با موبایل قبلی تفاوت داشت.

تغییرات استراتژی و صحبت‌های متفاوت مسئولان این شرکت کره‌‌ای موجب شده که کاربران و حتی طرفداران این برند از روند پیشرفت گجت‌های موبایلی‌اش ناامید شوند و از آنجایی که بازار تلفن‌های هوشمند همواره در حال تغییر است و یه لحظه غفلت می‌تواند برای همیشه یک تولیدکننده را از پای درآورد، دوستداران ال جی سردرگم شده‌‌اند.

Hwang Jeong-hwan مدیرعامل جدید ال جی که تنها ۳ ماه است که سکان هدایت بخش موبایل کمپانی معروف کره‌ای در دست گرفته تصمیم دارد با شفاف سازی برنامه‌ها و استراتژی آینده این شرکت کمی خیال کاربران را راحت کند.

وی در مواجه با خبرنگاران خاطرنشان کرد که ال جی قصد دارد تقلید از رقبا را کنار گذاشته تا شکست‌های قبلی را تجربه نکند. او همچنین اعلام نمود که شرکتش قصد دارد با اضافه‌ کردن ویژگی‌های جدید به گجت‌های فعلی‌اش عمر محصولاتش را افزایش دهد. این مطلب بدین معنی خواهد بود که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی دوربین از طریق به روزرسانی‌هایی برای ال جی وی 30 و جی 6 نیز قابل دسترسی باشد.

شاید این جملات زیبای مدیرعامل ال جی بتواند زخم‌ها را التیام بخشد و آینده‌ای تولیدات این شرکت را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی