ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بررسی ویدیویی دیجیاتو؛ بازی Shadow of The Colossus

نسخه اصلی بازی Shadow of the Colossus حدود 13 سال پیش عرضه شد و توانست به یکی از بهترین انحصاری های کنسول پلی استیشن 2 تبدیل شود. سازندگان این اثر فوق العاده یعنی استودیو تیم ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

نسخه اصلی بازی Shadow of the Colossus حدود 13 سال پیش عرضه شد و توانست به یکی از بهترین انحصاری های کنسول پلی استیشن 2 تبدیل شود. سازندگان این اثر فوق العاده یعنی استودیو تیم ایکو، یک تجربه ای متفاوت از بازی های ویدیویی به ما ارائه دادند که نظیر آن را فقط در بازی های ساخت خود این استودیو یعنی The Last Guardian و ICO می توان دید.

حالا که نسخه ریمیک بازی در سال 2018 وارد بازار شده، علاقه مندانی که موفق به تجربه کشتن کلوسی های عظیم الجثه نشدند می توانند علاوه بر خود بازی، از طراحی بصری فوق العاده و گرافیک تکنیکی متناسب با استانداردهای نسل هشتم نیز لذت ببرند.

در مطلب «8 نکته که پیش از بازی کردن Shadow of the Colossus باید بدانید»، به طور مفصل درباره تفاوت نسخه ریمیک و نسخه اصلی صحبت شده است. در این بررسی ویدیویی بیشتر سعی داریم که درباره خود بازی و جادوی آن بپردازیم. با دیجیاتو همراه باشید.

برای خواندن نقد و بررسی بازی، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

این مطلب با همکاری فروشگاه 205Store تهیه شده است. برای تهیه کنسول و بازی ها می توانید این فروشگاه را در تلگرام با آدرس Store205@ دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gimli
    Gimli | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    لینکی که در مقاله گذاشتین صحیح نیست لطفا اصلاح کنید ممنون

مطالب پیشنهادی