ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سوپر سدان اسپرت مرسدس بنز در آستانه تولید: رونمایی از GT Coupe در نمایشگاه ژنو

هر چه به نمایشگاه ژنو امسال نزدیک تر می شویم بازار خبر های خودرو هایی که قرار است در این نمایشگاه معرفی شود داغ و داغتر می شود. بالاخره پس از انتشار عکس های جاسوسی ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

هر چه به نمایشگاه ژنو امسال نزدیک تر می شویم بازار خبر های خودرو هایی که قرار است در این نمایشگاه معرفی شود داغ و داغتر می شود. بالاخره پس از انتشار عکس های جاسوسی مختلف از سدان جدید مرسدس، این شرکت نام و تاریخ معرفی آن را به طور رسمی تایید کرد.

خودروی سدان چهار دری که همه منتظرش بودیم GT Coupe نام دارد که قرار است در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی شود. 

مرسدس با انتشار سه عکس از این خودرو که کاملا پوشیده شده هستند و مقداری اطلاعات کم، طرفداران خود را هر چه بیشتر نسبت به نمایشگاه ژنو امسال تشنه کرده است.

متاسفانه همانطور که اشاره کردیم در این عکس ها خودرو زیر کاور های استتاری زیادی بوده و نمی توان اطلاعات دقیقی از آنها بدست آورد.

مرسدس AMG GT Coupe نسخه تولید شده از کانسپت AMG GT Coupe سال 2017 است که امسال رونمایی می شود. طبق عکس های منتشر شده فقط جلو پنجره بزرگ با خطوط عمودی و ورودی های هوا قابل مشاهده هستند.

همچنین عکس های جاسوسی نشان از یک باله متحرک می دهند که تغییر ارتفاع خواهد داد. با وجود عکس ها و اطلاعاتی که از خودرو بدست آمده است سدان جدید یک خودروی اسپرت و راحت است.

موضوع دیگر در مورد خودرو جدید تولید نشدن نسخه 63 از سری CLS است که نشان می دهد مرسدس GT Coupe را جایگزین آن در سبد محصولات خود می کند.

 پس با همه این تفاسیر با یک سدان اسپرت لوکس طرف هستیم که مسلما از تجهیزات و تکنولوژی های جدید همانند صفحه نمایش بزرگ که در G Class استفاده شد بهره می برد.

شایعاتی نیز در مورد قدرت این خودرو به گوش می رسد که از همان موتور V8 4 لیتری Biturbo بهره می برد که توان تولید 600 اسب بخار خواهد داشت در آینده نیز یک نسخه پلاگین هیبریدی معرفی خواهد شد که توان تولید 800 اسب بخار را به این خودرو می بخشد.

با معرفی این خودرو در نمایشگاه امسال انتظار می رود این خودرو تا پایان سال میلادی جاری روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی