ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Mi MIX 2S شیائومی
تکنولوژی

افشای تصویری از موبایل Mi MIX 2S شیائومی با اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر

موبایل Mi MIX 2S شیائومی از جمله گجت های هیجان انگیزی است که بسیاری علاقه مندان در انتظار رونمایی از آن هستند. حال پس از انتشار اطلاعات مختلف در خصوص این گجت، امروز برای نخستین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

موبایل Mi MIX 2S شیائومی از جمله گجت های هیجان انگیزی است که بسیاری علاقه مندان در انتظار رونمایی از آن هستند. حال پس از انتشار اطلاعات مختلف در خصوص این گجت، امروز برای نخستین بار تصویری زنده منتسب به این تلفن هوشمند بدون حاشیه در فضای مجازی منتشر شده است.

حاشیه های بسیار ناچیز در کناره های نمایشگر موبایل بالارده جدید شیائومی در تصویر فوق کاملاً مشخص هستند و شیشه محافظ آن نیز در کناره ها اندکی انحنا دارد.

گرچه نمی توان از روی تصویر در خصوص میزان حاشیه زیر نمایشگر Mi MIX 2S اظهار نظر کرد، اما نقش بستن آیکون اثر انگشت روی صفحه نمایش نشان می دهد که احتمالاً این موبایل از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر برخوردار خواهد بود. این یعنی محصول تازه شیائومی پس از موبایل X20 Plus ویوو دومین تلفن هوشمندی خواهد بود که با این ویژگی روانه بازار می شود.

موبایل Mi MIX 2S شیائومی

از آنجا که در حال حاضر تنها سنسور اثر انگشت قابل تعبیه زیر نمایشگر توسط کمپانی Synaptics تولید می شود و این شرکت اعلام کرده است که سخت افزار جدیدش تنها قابلیت نصب زیر پنل های OLED را دارد، بنابراین این طور می توان نتیجه گرفت که Mi MIX 2S شیائومی نیز مجهز به یک صفحه نمایش با فناوری OLED خواهد بود.

طبق شنیده های پیشین این محصول مجهز به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ یا ۸ گیگابایت رم خواهد بود. شرکت سازنده یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی را نیز برای تامین نیروی این مجموعه سخت افزاری در نظر گرفته است. Mi MIX 2S قرار است در روز ۲۷ مارس (۷ فروردین) به طور رسمی در چین رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    خدا وکیلی بین این و سامسونگ گلکسی ۱س ۹ این و انتخاب میکنم میدونید الکی با اعداد و ارقام بازی نمیکنن و تبلیغات بیمصرف نمیکنن مثل ال جی سونی یا هانر هواوی واقعا قوی و خوب هستن

  • xiaomi
    xiaomi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    حالا دو سال دیگه اپل همچین قابلیتی میزاره رو گوشیاش... کلی کنفرانس میزاره که نوآوری کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی