ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Ion Maiden با الهام از شوترهای اول شخص کلاسیک روی استیم عرضه شد

کمپانی ناشر 3D Realms و استودیوی Voidpoint اخیراً از بازی Ion Maiden رونمایی کرده اند که الهام زیادی از شوترهای اول شخص کلاسیک گرفته و با موتور Build ساخته می شود که پیشتر برای توسعه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

کمپانی ناشر 3D Realms و استودیوی Voidpoint اخیراً از بازی Ion Maiden رونمایی کرده اند که الهام زیادی از شوترهای اول شخص کلاسیک گرفته و با موتور Build ساخته می شود که پیشتر برای توسعه Duke Nukem 3D و Shadow Warrior استفاده شده بود. این بازی از همین امروز به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) روی پلتفرم استیم قرار گرفته و 20 دلار قیمت دارد.

گیم پلی نسخه ارلی اکسس فعلی Ion Maiden حداقل چند ساعت به طول می انجامد و به مرور زمان، این مدت زمان افزایش خواهد یافت. شخصیت اصلی بازی، «شلی هریسون» است که پیشتر در نقش پروتاگونیست بازی Bombshell در سال 2016 ظاهر شده بود؛ اما Ion Maiden هیچ ارتباطی به Bombshell ندارد و یک شوتر اول شخص رترو به حساب می آید.

در حالی که بازی هنوز به مراحل پایانی توسعه نرسیده، 3D Realms نوید مراحلی چند مسیره و اسرار گوناگون را می دهد که کشف آنها به خود گیمر سپرده می شود. علاوه بر این، در Ion Maiden خبری از بازیابی سلامتی یا سیستم کاورگیری نیست تا چالش شوترهای کلاسیک یک بار دیگر در ذهن تان تداعی شوند.

استودیوی سازنده بازی با اشاره به فیزیک بهبودیافته، پشتیبانی از رزولوشن های بالا و سیستم سیو خودکار می گوید که صرفاً به خاطر دنبال کردن رد پای شوترهای کلاسیک، قرار نیست با عنوانی طرف باشیم که هیچ تفاوتی با عناوین 20 سال پیش ندارد. ناگفته نماند که نسخه نهایی Ion Maiden طی فصل پاییز آتی عرضه می شود و ظاهراً بزودی از بخش چندنفره نیز بهره مند خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی