ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه بازی انحصاری Detroit: Become Human بالاخره مشخص شد

استودیوی Quantic Dream بالاخره از تاریخ عرضه بازی داستان-محور و پادآرمان شهری مورد انتظار خود، Detroit: Become Human برای کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد و این تاریخ، از آنچه ممکن است انتظار داشته باشید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

استودیوی Quantic Dream بالاخره از تاریخ عرضه بازی داستان-محور و پادآرمان شهری مورد انتظار خود، Detroit: Become Human برای کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد و این تاریخ، از آنچه ممکن است انتظار داشته باشید زودتر است.

دیوید کیج، کارگردان دیترویت اخیراً پستی در پلی استیشن بلاگ ایجاد کرد و خبر از عرضه بازی در تاریخ 26 مه (4 خرداد ماه) داد. استودیوی Quantic Dream پیشتر و در جریان رویداد PSX 2017 اعلام کرده بود که دیترویت در فصل بهار پیش رو روی پلی استیشن 4 عرضه می شود اما هیچ تاریخ دقیقی ارائه نکرد.

دیترویت برای نخستین بار در سال 2015 رونمایی شد، با این حال ریشه هایش به دموی فنی «Kara» باز می گردد که پروژه ای آزمایشی برای Quantic Dream بود و تکنولوژی های این استودیو در اسکن حرکات بدن و چهره را به نمایش می گذاشت. در دیترویت گیمر کنترل سه اندروید به نام های کانر، کارا و مارکوس را برعهده می گیرد که برای حقوق اندرویدها در شهر می جنگند.

درست مثل بازی های قبلی Quantic Dream همچون هوی رین و بیاند، انتخاب های بازیکن باعث شکل گیری داستان و اتفاقات مربوط به هر شخصیت می شوند و در نهایت داستان را به روندی متفاوت با سایر بازیکنان منتهی خواهند کرد. Detroit: Become Human به صورت انحصاری برای کنسول های خانواده پلی استیشن 4 سونی عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    یه مساله دیگه هم هست کاش دیوید کیج دست از صرفا داستان محوری برمیداشت،چه خوب میشد یه بازی شوتر یا جهان باز بود به همراه همین داستان محوریش
    یعنی بازی میکردی بعد یه جاهایی میرسیدی تصمیمات تاثیر گذار بود رو داستان بازی نه اینکه فقط بخوای داستان رو پیش ببری اینجوری خسته کننده میشه ما فیلم نمیخوایم ببینیم

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    دیوید کیج همه بازیهاش همینجور داستان محوره که ممکنه برای بعضی ها خیلی قشنگ باشه و برای بعضیا به شدت خسته کننده باشه
    چیزی که این بازی رو پررنگ میکنه انتخاب هایی که وسط بازی داره
    ساخت یه بازی با درنظر گرفتن اینهمه احتمال و اینکه با هرتصمیم داستان بازی عوض میشه واقعا یه کار طاقت فرسا و سنگینیه که فقط یه نفر مثل دیوید کیج حوصله کارگردانی و ساختشو داره
    این بازی برای کسایی که اهل بازیهای شوتر و پر زد و خورد هستن اصلا توصیه نمیشه چون خیلی زود به خودتون میگین حیف پولی که دادم برا این بازی

مطالب پیشنهادی