ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Hangouts Chat
تکنولوژی

سرویس پیام رسانی تیمی Hangouts Chat گوگل آغاز به کار کرد

بعد از گذراندن یک دوره تست بتای طولانی، گوگل بالاخره امروز Hangouts Chat را منتشر کرد؛ یک سرویس پیام رسان تیمی که می خواهد رقابت جانانه ای با سرویس محبوب Slack داشته باشد. گوگل به طور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

بعد از گذراندن یک دوره تست بتای طولانی، گوگل بالاخره امروز Hangouts Chat را منتشر کرد؛ یک سرویس پیام رسان تیمی که می خواهد رقابت جانانه ای با سرویس محبوب Slack داشته باشد. گوگل به طور رسمی تا پایان هفته هنگ آوتس چت را در اختیار کلیه کاربران حق اشتراک پرداز G Suite قرار خواهد داد.

این سرویس درست مثل سایر برنامه های همکاری تیمی، امکان چت و گفتگو میان شما و اعضای تیم تان را فراهم می کند و از قابلیت هایی مثل اشتراک گذاری فایل و اسناد، تعیین قرارهای ملاقات و برقراری کنفرانس های ویدیویی تا سقف ۳۰ نفر از طریق اپ Hangouts Meet برخوردار است.

در هنگ آوتس چت می توانید برای هر موضوعی یک چت مجزا بسازید و به آن ها هم از طریق موبایل و هم دسکتاپ دسترسی داشته باشید. نکته خوب دیگر این که ربات های قدرت گرفته از هوش مصنوعی نیز می توانند در انجام بعضی کارها و تعامل با سرویس هایی مثل Salesforce و Trello به کمک شما بیایند.

مضاف بر این، توسعه دهندگان می توانند ربات های مخصوص خودشان را نیز برای هنگ آوتس چت بسازند. اما با این اوصاف شاید بپرسید که تکلیف اپلیکیشن اصلی هنگ آوتس چه می شود؟

به نظر می رسد که گوگل هنوز برنامه مشخصی برای این اپ ندارد چرا که همچنان می توانید از آن در جیمیل به عنوان راهی برای گفتگو با مخاطبین خود استفاده کنید. هر چند در ادامه کار باید ببینیم که سرنوشت این اپلیکیشن چگونه رقم می خورد.

گفتنی است که هنگ آوتس چت برای موفقیت در بازار سرویس های چت های تیمی رقبای قدرتمندی مثل Slack، مایکروسافت تیمز و ورک پلیس فیسبوک را پیش روی خود دارد.

اما با توجه به عملکرد خوب محصولات G Suite که مطابق آخرین آمار در ۴ میلیون کسب و کار استفاده می شوند، گوگل می تواند شانس خوبی برای تصاحب بازار پیام رسان های تیمی داشته باشد.

برای دانلود هنگ آوتس چت می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی