ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل P20 هوآوی
تکنولوژی

افشای اطلاعاتی تازه در خصوص دوربین و حافظه ذخیره سازی موبایل P20 هوآوی

موبایل P20 هوآوی قرار است ۲۷ مارس (۷ فروردین) به طور رسمی در پاریس رونمایی شود. با نزدیک شدن به تاریخ مذکور حجم شایعات و اطلاعات درز کرده از این محصول نیز افزایش می باید. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

موبایل P20 هوآوی قرار است ۲۷ مارس (۷ فروردین) به طور رسمی در پاریس رونمایی شود. با نزدیک شدن به تاریخ مذکور حجم شایعات و اطلاعات درز کرده از این محصول نیز افزایش می باید. در تازه ترین این موارد یکی از افشا کننده های توییتری در توییتی اطلاعاتی مهم در خصوص مشخصات دوربین و حافظه ذخیره سازی موبایل مذکور را منتشر کرده است.

بر این اساس مدل پایه موبایل P20 هوآوی با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی روانه بازار می شود. گرچه بدون شک گزینه های پرحجم تری نیز در اختیار خریداران خواهد بود. در خصوص دوربین نیز گفته که در پشت یکی از دو لنز تعبیه شده در بدنه پشتی تلفن هوشمند مورد اشاره یک سنسور جدید ۱۶ مگاپیکسلی جدید جا خوش کرده است.

موبایل P20 هوآوی

در خصوص نسخه پلاس این محصول نیز گفته شده که دارای حداقل حافظه ۶۴ گیگابایتی خواهد بود، ضمن این که احتمالاً سنسور اصلی دوربین سه گانه آن نیز ۱۸ مگاپیکسلی است. ظاهراً قرار است در کنار سنسور اصلی دوربین دو حسگر دیگر ۱۶ مگاپیکسلی از نوع مونوکروم و تله فوتو نیز برای خلق یک تجربه عکاسی بی نظیر حضور داشته باشند.

به لطف نخستین دوربین سه گانه دنیا هیچ بعید نخواهد بود که موبایل P20 پلاس هوآوی بتواند تاج پادشاهی دوربین های موبایل را از سر پرچمدار تازه وارد سامسونگ یعنی گلکسی S9 پلاس برباید.

موبایل P20 هوآوی

گفته شده در کنار دو مدلی که پیش تر به آنها اشاره شد، هوآوی قرار است نسخه ای ارزان تر از پرچمدار جدیدش را نیز تحت عنوان P20 Lite رونمایی کند تا بتواند از این طریق طیف گسترده تری از خریداران تحت پوشش قرار دهد.

بر طبق شنیده های پیشین سه نسخه مختلف موبایل P20 جز مواردی که به آنها اشاره شد، از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به یکدیگر خواهند داشت و تنها ابعاد نمایشگر و تعداد سنسورهای دوربین در بدنه پشتی است که آنها را از جهت ظاهری از یکدیگر متمایز می سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • abtinkamrani
    abtinkamrani | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    دوستان اگه توجه کنید به مدت زمان ظهور هوآوی تو ساخت گوشی می‌بینید که تو یه مدت خیلی خیلی کوتاه تمام برندهای غول رو مثل ال جی، اچ تی سی و بلک بری و کلا هر برندی به ذهنتون میرسه و در آخر سامسونگ رو پشت سر گذاشته و مونده یدونه اپل!! الانم که هوآوی بهترین گوشی جهان رو تولید کرد که فاصله زیادی با رقبا تو تکنولوژی و نوآوری داره . برندی که میتونه تو زمان کوتاهی همه رو کنار بزنه و جایگاه دوم رو بگیره مطمئنا جایگاه اول رو هم در اختیار میگیره. با این سرعتی که هوآوی تو تکنولوژی و نوآوری پیش میره تا 2 سال دیگه هیچ برندی قادر به رقابت باهاش نخواهد بود. حالا این وسط بعضی ها که طرفدار برندهای مغلوب شده هستند تلاش میکنن بگن این برند بده!!! جایگاه برند رو امکانات و امتیاز محصولات نشون میده چی خوبه چی بده نه حرف یه عده حسود که میگن چینیه این دسته از افراد که خیلی حسودی میکنن همون هایی هستن که نمیدونن تمام گوشی هایی که دیدن تو چین تولید شده و فرق چین درجه 1 و دو و غیره رو نمیدونن !! هوآوی با Mate10 Pro که ترکوند بازار موبایل رو، مطمئن باشین با P20 بازار رو مال خودش میکنه !!

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    اصن تصاویر مقاله رو دیدی شیپیل؟

  • farzad je
    farzad je | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    ببینید تاج دوربین موبایل هیچ وقت دست یه گوشی نمیمونه
    الان سامسونگ فردا هواوی بعدش اچ تی سی و.....

  • ed.salvatore
    ed.salvatore | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    خیلی خوب شده ولی کاملا از روی اسنشال تقلید کرده

مطالب پیشنهادی