ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از موبایل مقاوم بعدی سامسونگ که می تواند Xcover 5 باشد

به نظر می رسد سامسونگ برای عرضه یک اسمارت فون مقاوم دیگر آماده شده که ممکن است مدلی تحت برند Xcover یا Active باشد. اخیراً تصویری در فضای مجازی منتشر شده که بخش پشتی بدنه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

به نظر می رسد سامسونگ برای عرضه یک اسمارت فون مقاوم دیگر آماده شده که ممکن است مدلی تحت برند Xcover یا Active باشد. اخیراً تصویری در فضای مجازی منتشر شده که بخش پشتی بدنه یک موبایل مقاوم (Rugged) از سامسونگ را به نمایش در می آورد؛ اما مشخص نیست که این موبایل متعلق به کدام یک از خانواده موبایل های سامسونگ است.

از آن جایی که برخلاف موبایل گلکسی اس 8 اکتیو، خبری از سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی نیست می توان حدس زد که این موبایل در واقع Xcover 5 نامیده خواهد شد. علاوه بر این، فلاش سه گانه LED هم روی پنل پشتی به چشم می خورد که مشخصه ای بیش از حد لوکس برای چنین موبایلی به حساب می آید؛ البته اگر واقعی فلاش سه گانه LED در کار باشد.

با توجه به زمان بندی انتشار این تصویر، می توان فرض را بر این نیز گذاشت که تصویر بالا به موبایل معرفی نشده گلکسی اس 9 اکتیو تعلق دارد، اما این موضوع اندکی دور از ذهن به نظر می رسد.

گفتنی است که به جز این تصویر، هیچ اطلاعات دیگری از موبایل مقاوم سامسونگ منتشر نشده و به همین خاطر احتمالاً باید چند هفته دیگر منتظر باقی بمانیم تا گزارش های بیشتری منتشر شود یا خود کره ای ها به صورت رسمی از دستگاه رونمایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ed.salvatore
    ed.salvatore | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    اولین بار این طراحی رو تو اسنشال فون دیدیم واقعا متاسفم برای سامسونگ

    • mohamad
      mohamad | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

      اقا شمام که از نظرت همه گوشی یا از اسنشال کپی شده

مطالب پیشنهادی