ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیزایر 12 Plus
تکنولوژی

با مشخصات سخت افزاری موبایل دیزایر 12 Plus اچ تی سی آشنا شوید

کمپانی اچ تی سی قصد دارد به زودی دو موبایل میان رده دیزایر 12 و دیزایر 12 Plus را راهی بازار کند. حال منابع وبسایت androidheadlines در درون این شرکت تایوانی فهرست کاملی از مشخصات ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

کمپانی اچ تی سی قصد دارد به زودی دو موبایل میان رده دیزایر 12 و دیزایر 12 Plus را راهی بازار کند. حال منابع وبسایت androidheadlines در درون این شرکت تایوانی فهرست کاملی از مشخصات سخت افزاری مدل پلاس را در اختیار این وبسایت قرار داده اند.

بر این اساس محصول مورد بحث قرار است به همراه چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ محصول کوالکام با کلاک هسته های ۱.۸ گیگاهرتز به همراه ۳ گیگابایت رم راهی بازار شود. به طور حتم بهره مندی این موبایل از یک نمایشگر 6 اینچی TFT با رزولوشن اچ دی (تراکم پیکسل ۲۶۸ppi) می تواند بسیاری از خریداران را به شدت ناامید سازد.

دوربین اصلی دیزایر 12 Plus اچ تی سی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن مجهز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. ظاهراً سنسور دوربین بالای نمایشگر این موبایل مجهز به نور پس زمینه است تا امکان ثبت تصاویر با کیفیت در نور کم محیط فراهم شود.

در زمینه حافظه ذخیره سازی نیز نسخه پایه محصول مورد بحث از ۳۲ گیگابایت حافظه فلش برخوردار بوده که حدود ۲۳.۵ گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت. ضمن این که امکان ارتقای این فضا از طریق کارت حافظه microSD نیز وجود دارد.

باتری ۲۹۶۵ میلی آمپر ساعتی دیزایر 12 Plus از فناوری «Quick Charge 3.0» کوالکام برای شارژ سریع پشتیبانی می کند و با هر بار شارژ امکان مکالمه تا ۲۶ امکان پخش موسیقی تا ۷۴ ساعت وجود خواهد داشت. ضمن این که در حالت آماده به کار نیز دوام آن تا بیش از ۲۱ روز تضمین شده است.

بر اساس اطلاعات فوق و آن چه پیش از این افشاگر مشهور ایوان بلس در خصوص نسخه پایه دیزایر 12 گفته بود، به نظر می رسد تنها تفاوت مهم دو موبایل در آستانه رونمایی اچ تی سی در ابعاد نمایشگر آنها باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    TFT آخه؟ تو سال 2018؟? ?

  • ed.salvatore
    ed.salvatore | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    مشخصاتش خوبه ولی قبلا اسنشال این مشخصاتو گذاشت رو گوشیاش

    • farzad je
      farzad je | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

      تو چت شده فازت چیه

مطالب پیشنهادی