ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش هواوی واچ 2 به قدری خوب است که مدل بعدی به این زودی ها عرضه نمی شود

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 از زمان عرضه، با موفقیت قابل توجهی همراه بوده و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. بنابر اخبار تازه، به نظر می رسد که واچ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 از زمان عرضه، با موفقیت قابل توجهی همراه بوده و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. بنابر اخبار تازه، به نظر می رسد که واچ 2 در واقع به قدری موفق بوده که هواوی قصد ندارد به این زودی ها از یک ساعت هوشمند دیگر رونمایی کند.

با این همه، کمپانی چینی اخیراً تایید کرده که مشغول توسعه هواوی واچ 3 است اما این دیوایس تا مدتی دیگر روانه بازار نخواهد شد. ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در بیانیه تازه خود می گوید که این کمپانی هیچ عجله ای در عرضه سومین اسمارت واچ خود نداشته و ترجیح می دهد که وقت بیشتری را صرف توسعه آن کند.

[ساعت هوشمند هواوی واچ 3] بعداً عرضه خواهد شد - هیچ عجله ای نیست چون هواوی واچ 2 به خوبی می فروشد. ما هیچ عجله ای نداریم و بنابراین بعداً ساعتی جدید عرضه خواهیم کرد.

با در نظرگیری این سخنان تازه یو، حالا بسیار بعید به نظر می رسد که شاهد رونمایی از هواوی واچ 3 طی مراسم رونمایی از پرچمدار P20 در روز 27 مارس امسال باشیم. بعد از این، تنها زمان مناسب برای رونمایی از چنین دیوایسی، ماه سپتامبر و نمایشگاه IFA برلین به نظر می رسد؛ هرچند که هواوی این مسئله را به صورت رسمی تایید نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir ali
    amir ali | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    من که تا الان رو مچ هیچکس ندیدم

مطالب پیشنهادی