ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جایزه «بهترین دیوایس متصل جدید» در کنگره جهانی موبایل به گلکسی اس 9 پلاس رسید

به رسم هر سال، با اتمام رویداد کنگره جهانی موبایل 2018، مراسمی برای انتخاب بهترین دیوایس ها برگزار شد و به گفته سامسونگ، پرچمدار گلکسی اس 9 پلاس جایزه «بهترین دیوایس متصل جدید» را در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

به رسم هر سال، با اتمام رویداد کنگره جهانی موبایل 2018، مراسمی برای انتخاب بهترین دیوایس ها برگزار شد و به گفته سامسونگ، پرچمدار گلکسی اس 9 پلاس جایزه «بهترین دیوایس متصل جدید» را در Global Mobile Awards به خود اختصاص داد.

در واقع این اسمارت فون مجموعاً 30 جایزه به خاطر حضور در کنگره جهانی موبایل امسال دریافت کرده که بسیاری از آنها به لطف طراحی زیبا، قابلیت های پیشرفته دوربین و پرفورمنس کلی به دست آمده اند.

گذشته از گلکسی اس 9 پلاس، سایر محصولات سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2018 مانند سامسونگ پی، سامسونگ دکس و Gear VR و کنترلر آن جوایزی به خاطر تکنولوژی های نوآورانه خود دریافت کردند و مورد تحسین قرار گرفتند.

سامسونگ که یکی از معدود تولیدکنندگانی بود که در کنگره جهانی موبایل امسال از یک پرچمدار تازه رونمایی کرد، انتظار دارد با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به فروشی بهتر از سایر مدل های قبلی خانواده کهکشانی ها دست یابد. گذشته از اینکه پرچمدار سامسونگ در جلب اقبال عمومی تا چه حد موفق خواهد بود، کره ای ها از همین حالا با درو کردن جوایز کنگره جهانی موبایل شروع موفقی برای خود رقم زده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    اینهمه خبرای فون ارنا رو ترجمه میکنین میزارین بعد این خبر رو ندیدین؟؟؟
    ۴ خط هم بیشتر نیست که بگی خیلی کار میبره

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    چطور این سامسونگ هر جایزه چرتی که گرفت میزارید بعد دوتا سایت معتبر مثل pcworld و phonearena جایزه بهترین گوشی mwc رو به xz2 دادن شما هیچ پوششی نمیدین؟؟؟
    اصلا انگار نمیبینید هیچی سونی رو

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    P20 که نمیتونه سلطان بشه چون سخت افزارش واسه ی سال 2017 هست و از cpu کایرین 970 استفاده میکنه ولی یقین دارم که امسال ساله الجیه دوماه دیگه G7 معرفی میشه و حس میکنید که اسمارت فون یعنی چی تعصبی ندارم اما از سامی متنفرم چندسالی از محصولاتش استفاده میکردم اما اکثریت محصولاتش مشکل باطری داره و در حالت استندبادی باتری کاهش پیدا میکنه

مطالب پیشنهادی