ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت تماشای آفلاین یوتوب برای کشورهای بیشتری منتشر شد

تماشای ویدیوهای یوتوب در حالت آفلاین قابلیتی است که احتمالا همه از آن استقبال می کنند، خصوصا برای مواقعی که اینترنت ضعیف است یا اصلا به آن دسترسی ندارید. دسترسی به این قابلیت تا کنون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

تماشای ویدیوهای یوتوب در حالت آفلاین قابلیتی است که احتمالا همه از آن استقبال می کنند، خصوصا برای مواقعی که اینترنت ضعیف است یا اصلا به آن دسترسی ندارید. دسترسی به این قابلیت تا کنون برای کاربران ۱۵ کشور ممکن بود، اما گوگل از امروز ۱۰۹ کشور دیگر را هم به این فهرست اضافه کرده تا تعداد کشورهای پشتیبانی کننده از قابلیت تماشای آفلاین ویدیوها به ۱۲۵ مورد برسد.

خوشبختانه این موضوع شامل ایران هم می شود. از این پس وقتی وارد صفحه تماشای یک ویدیو شوید، در کنار آیتم های شست مثبت و منفی و Share گزینه ای به نام دانلود را هم مشاهده خواهید کرد. با این کار، ویدیو شروع به دانلود کرده و بعدا به صورت آفلاین هم قابل تماشا خواهد بود. نکته خوب این که اگر در حین دانلود اختلالی برای اینترنت شما به وجود بیاید نیز بعد از مساعد شدن اوضاع یوتوب از همان نقطه توقف دانلود را تا پایان ادامه می دهد.

Youtube Offline

با این وجود دانلود ویدیوها محدودیت ناخوشایندی دارد. آن ها را می توانید فقط به مدت ۴۸ ساعت در محیط اپلیکیشن یوتوب تماشا کنید و بعد از گذشت این زمان، مجددا مجبور به دانلود ویدیو خواهید شد. البته بعضی کاربران گزارش داده اند که شرایط برای ویدیوهایی که حاوی موزیک نیستند کمی متفاوت است و تا ۲۹ روز بعد از دانلود هم می توان به آن ها دسترسی داشت.

توجه داشته باشید که قابلیت تماشای آفلاین برای تمام ویدیوهای یوتوب میسر نیست. بنابراین تنها در ویدیوهایی که از آن پشتیبانی می کنند گزینه دانلود را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    یه IDM چاره کاره

  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    نکته جالب این داستان اینه ک کشور عزیز ما یوتیوب رو فیلتر کرده و ما برای تماشا باید هیترشکن استفاده کنیم و بعد از استفاده آی پی ما از ایران به یه کشور دیگه تغییر پیدا میکنه و احتمالا اون کشور هم جزو این لیست گوگل نخواهد بود :)

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

      خدارو شکر برای ما که خیلی وقته یوتیوب بازه و با همون آی پی ایران خودمون میتونیم بهش دسترسی پیدا کنیم...حالا نمیگم از کدوم ISP اینترنت دارم که پس فردا نیاد ببینده یوتیوب رو...ولی یکی از بزرگترین و محبوب ترین ISP های ایران هم هست...

  • hyhzo hyhzo
    hyhzo hyhzo | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    ما که تو زندان ایرن بند دهه 60 هستیم

مطالب پیشنهادی