ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به موبایل های ۲ سیم کارته هوآوی در بازار ایران

احتمالاً به یاد دارید که تا چند سال پیش خرید یک سیم کارت چندان ساده نبود و هزینه ی قابل توجهی هم در پی داشت، اما خوشبختانه حالا کمتر کسی را پیدا می کنید که ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

احتمالاً به یاد دارید که تا چند سال پیش خرید یک سیم کارت چندان ساده نبود و هزینه ی قابل توجهی هم در پی داشت، اما خوشبختانه حالا کمتر کسی را پیدا می کنید که حداقل ۲ سیم کارت نداشته باشد و هزینه ی استفاده از فناوری های مخابراتی هم حسابی کاهش پیدا کرده است.

طبعاً وجود اینهمه سیم کارت تقاضای شدیدی هم برای موبایل های ۲ سیم کارته به وجود آورده و این ویژگی را به یک قابلیت کاملاً مرسوم در بازار تلفن های هوشمند تبدیل کرده است. در این مطلب نگاهی داریم به برخی از موبایل های دو سیم کارته ساخت هواوی که با تنوع بسیار بالایی در بازار کشور حضور دارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Honor View 10

آنر ویو 10 با صفحه نمایش کم حاشیه و ظاهر چشم نواز خود یک پرچمدار شایسته برای زیر برند جوان پسند هواوی به حساب می آید و یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده در بازار ایران است. اما جذابیت اصلی که این تلفن هوشمند را از موبایل های موجود در بازار متمایز می کند، چیپ اختصاصی هوش مصنوعی است که پیش از این فقط در هواوی میت 10 (بررسی دیجیاتو) مشاهده کرده بودیم.

موبایل جدید به لطف داشتن هوش مصنوعی می تواند هنگام عکاسی سوژه را به شکل خودکار شناسایی کرده و برای رسیدن به بهترین نتیجه، تنظیمات دوربین را بر اساس آن اعمال نماید. دستگاه برای این منظور در هر ثانیه نزدیک به ۳۳ بار منظره ی پیش رو را بررسی می کند و قادر است ۱۳ صحنه ی مختلف را تشخیص دهد، از جمله طبیعت، محیط های برفی، حیوانات و غیره.

این تلفن هوشمند به لطف ویژگی های سخت افزاری خود به راحتی می تواند نیاز هر کاربری را تامین نماید. ۶ گیگابایت حافظه ی رم، چیپست پیشرفته و قدرتمند ۱۰ نانومتری، دوربین های ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی و البته باتری با ظرفیت ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعت که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند، جایی برای خرده گرفتن از این تلفن هوشمند خودش قیمت باقی نمی گذارند.

ناگفته نماند که پرچمداران امروزی عموماً به بدنه شیشه ای مجهز هستند، اما هواوی در آنر ویو 10 سخت افزار قدرتمندی را در بدنه فلزی قرار داده که استحکام بالاتری دارد و آن را با قیمت رقابتی به بازار عرضه کرده است.

قیمت: به زودی

Mate 10

اگر سخت افزار Honor View 10 برای شما کافی نیست، میت 10 (بررسی دیجیاتو) را در نظر داشته باشید. این تلفن هوشمند به راحتی می تواند با پرچمداران سال ۲۰۱۸ رقابت کند و از نظر سخت افزاری محصولی تمام عیار به حساب می آید. این تلفن هوشمند هر آنچه بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد؛ صفحه نمایش کم حاشیه با رزولوشن QHD، چیپست قدرتمند مجهز به تراشه اختصاصی هوش مصنوعی، باتری پر ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش، دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی و بدنه شیشه ای مقاوم در برابر آب.

اگر باز هم ویژگی های بهتری می خواهید، Mate 10 Pro (بررسی دیجیاتو) را در نظر داشته باشید که به حافظه ی داخلی و رم بیشتر مجهز است و نمایشگر AMOLED دارد.

قیمت نسخه معمولی: حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

قیمت نسخه پرو: حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

P Smart

اگر صفحه نمایش کم حاشیه پرچمداران هواوی را با قیمت مناسب تری می خواهید، موبایل پی اسمارت برای شما ساخته شده است. این تلفن هوشمند یکی از اولین میان رده های هواوی به حساب می اید که با صفحه نمایش موسوم به Full View به بازار عرضه شده است. ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش، دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، صفحه نمایش +Full HD و بدنه فلزی با کیفیت از جمله ویژگی هایی هستند که این تلفن هوشمند با کمتر از نیمی از قیمت فبلتی مثل میت 10 در اختیار شما قرار می دهد.

بر اساس تجربه ی کار با دستگاه، به شما اطمینان می دهیم هواوی یکی از بهترین صفحه نمایش های خود را در این تلفن هوشمند به کار گرفته است. به زودی در بررسی کامل دستگاه شما را با ویژگی های دیگر محصول نیز آشنا می کنیم.

قیمت: حدود ۱ میلیون تومان

Honor 7X

آنر 7X موبایل جدید دیگری از زیر برند جوان پسند هواوی به حساب می آید که جدیداً وارد بازار شده است و نسبت به هزینه پرداختی شما، سخت افزار قابل قبولی دارد. ۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش، باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش +Full HD و دوربین دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی برای رفع نیاز بیشتر کاربران کفایت می کند. اما هیچکدام از اینها به خوبی رنگ قرمز بدنه نمی تواند نگاه ها را به سمت خود جلب کند.

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

Mate 10 Lite

میت 10 لایت (بررسی دیجیاتو) قدم گذاشتن به دنیای فبلت های بزرگ را با قیمت مناسبی امکان پذیر می کند. این محصول ۵.۹ اینچی در سطح قیمت ۱ میلیون و ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان عرضه می شود و برخی از ویژگی های فبلت پرچمدار هواوی را در خود دارد، از جمله صفحه نمایش کم حاشیه موسوم به Full View. با این نمایشگر جدید حالا ۷۶.۵ درصد از نمای روبروی دستگاه به صفحه نمایش اختصاص دارد و این موضوع ظاهر ساده و چشم نوازی را برای دستگاه فراهم آورده است.

میت 10 لایت از بدنه مستحکم فلزی، نمایشگر بزرگ با کیفیت و توان پردازش مناسبی برخوردار است، اما چیزی که این محصول را از بیشتر موبایل های موجود در بازار و حتی دیگر محصولات هواوی متمایز می کند، وجود ۴ دوربین در پشت و جلوی بدنه است. هواوی می گوید این فبلت به لطف دوربین های دوگانه می تواند مثل دوربین های حرفه ای، پرتره هایی با پس زمینه محو و نور بهتر ثبت کند. کافی است هرجایی از صفحه که می خواهید را لمس کنید تا زمینه ی آن به شکل چشم نوازی محو شود.

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

Y7 Prime

هواوی وای 7 پرایم (بررسی دیجیاتو) یکی از گزینه های ارزان قیمت تر موجود در بازار است که دوربین دوگانه یا قابلیت های مافوق تصور ندارد، اما با حداقل هزینه به خوبی می تواند نیازهای اکثر کاربران را تامین نماید. این تلفن هوشمند به بدنه مستحکم فلزی، چیپست ۸ هسته ای، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش و دوربین های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی مجهز است. اما چشمگیر ترین ویژگی دستگاه باتری پر ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به حساب می آید که به راحتی در این سطح قیمت پیدا نمی شود.

قیمت: حدود ۷۵۰ هزار تومان

Nova 2 Plus

حالا مدتی از حضور نوا 2 پلاس در بازار می گذرد و قیمت این تلفن هوشمند تا حدی تعدیل شده است. هواوی در این تلفن هوشمند هم سخت افزار قابل قبولی عرضه می کند، مواردی از جمله صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع LTPS با رزولوشن Full HD، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی. اما نوا 2 پلاس علاوه بر اینها دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم دارد که به سختی می تواند در موبایل دیگری پیدا کنید.

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • yaserhazrati
    yaserhazrati | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    همانطور که این روزها شاهد هستیم کمپانی هواوی در دنیای موبایل حرف های زیادی برای گفتن دارد و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی‌‌ هوشمند در جهان تبدیل شده است. به طوری که هم اکنون هواوی دارای ۱۶ مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان است و با در خدمت گرفتن بیش از 180 هزار کارمند، یکی از بزرگترین شرکت های حال حاضر جهان محسوب می شود.
    در IFA 2016 بود که هواوی سری جدیدی از میان ‌رده‌ های خود با نام نوا و نوا پلاس را معرفی کرد که اکنون یک سال از این رونمایی گذشته است. حال این کمپانی میان رده جدید خود با نام نوا 2 پلاس که ویژگی های بسیار ممتازی در بر دارد را معرفی نموده است.
    این گوشی بسیار زیبا با داشتن صفحه نمایش 5.5 اینچی و بهره ‌مندی از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ی ذخیره ‌سازی، ۴ گیگا بایت رم، یک دوربین اصلی دوگانه و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خیره کننده، وارد بازار شده تا رقبای قدرتمند خود را کنار بزند.میان رده خوش ساخت هواوی ( nova 2 plus ) در مجموع ویژگی ها و عملکردی را در بردارد که می توان آن را حتی در رده پرچمداران قرار داد. این محصول با بدنه‌ی فلزی و بسیار خوش‌ ساخت خود، طراحی زیبا، دوربین دوگانه باکیفیت، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی توانمند، نمایشگر فول اچ دی، صدای شفاف، رسا و عاری از نویز و همچنین شارژدهی مناسب باتری، یکی از محصولات بسیار خوب موجود در بازار تلقی می شود.
    اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به موسیقی و سلفی گرفتن علاقه زیادی دارید می توانید نوا 2 پلاس را یکی از انتخاب های برتر خود بدانید که ویژگی های بسیار زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

  • navid sedaqat
    navid sedaqat | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    من گوشی y7 prim رو از همون اول که اومد خریدم فوق العادس یعنی حرف نداره
    سرعت عالی
    صفحه نمایش قابل قبول
    اثر انگشت عالی
    امکانات فول
    حسگر نور
    اسپیکر عالی
    کیفیت هندزفریش رو هر چقد بگم کمه تا نزارید رو گوشتون نمیفهمید من چی میگم
    باتریش که فوق العاده قویه من دو روز یه بار میزنم شارژ با اینکه روزی چند ساعت باهاش کار میکنم
    در هر صورت سامسونگ بخواید با این امکانات بخرید حداقلش باید 1 و سیصد بدید
    امیدوارم کمکی کرده باشم

  • abtinkamrani
    abtinkamrani | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    از اون حرفا بودااا :))) الان 2-3 سالی هست که همه میدونن یکی از برتری های گوشی های هوشمند برند هوآوی، همین نسبت بالای ارزش به قیمتشونه، مخصوصا تو گوشی ‌های میان رده اش که با فاصله تو این قسمت نسبت به بقیه برندها جلوتره !! شما نمیتونی یک گوشی از برندهای سامسونگ یا الجی یا هر برند دیگه نام ببری که در این رنج قیمت باشه و بتونه این امکانات و کیفیت بالایی که هوآوی تو گوشی‌های میان رده اش داره، داشته باشه !! نکته دیگه هم تنوع زیاد این گوشی هاست، که شما هر امکاناتی و هر قیمتی که مد نظرتون هست رو میتونین انتخاب کنین، مثلا اگه دوربین خوب بخواین یا طراحی براتون مهم باشه، یا قیمت که تو هر رنج قیمتی که بخواین یه گوشی هوآوی داره که حتی این مسئله کار انتخاب رو سخت کرده!! در مورد گوشی های الجی هم شک دارم بتونی یه مثال بزنی که بهتر از این گوشی ها باشه تو این رنج قیمت !!! اینا همشون گوشی های میان رده بودن ولی همین دوربین دوگانه اشون الان آپشن برتری گوشی های پرچم داره !!!

  • sina zakeri
    sina zakeri | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    به نظرم جاییکه میشه با هر قیمتی از برند هواوی یک گوشی خوب از برند ال جی خرید، دیگه دلیلی نداره پول رو دور ریخت و سراغ این برند رفت.

    • مهدی فراهانی
      مهدی فراهانی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

      مثلا احتمالا برای پی اسمارت Q6 رقیبه؟? یا....؟

    • مهدی
      مهدی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

      به نظرم شما نظر ندی سنگین تری

    • BaBy
      BaBy | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

      بیخیال ال جی میشی؟؟ زیر هر پستی میریم کامنتت هست میگی الجی بخرین

    • LOGANLEGEN
      LOGANLEGEN | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

      الجی مفتش گرونه مفتش

    • Aminpouyan
      Aminpouyan | ۲ فروردین ۱۳۹۷

      متاسفم برات

  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    تنها دلیل پیشرفت هواوی سری میتش هست!!
    اما درامدش از دیگر فناوری هایی که تو میان رده هاش میاره هست!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی