ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید P
تکنولوژی

اندروید P امکانات مسدودسازی تماس سختگیرانه تری خواهد داشت

طبق مشاهدات بعضی کاربران انجمن های XDA-Developers، به نظر می رسد که اپلیکیشن شماره گیر پیش فرض اندروید P حاوی قابلیت جدیدی است که تا کنون در اندروید وجود نداشته است. به گفته یکی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

طبق مشاهدات بعضی کاربران انجمن های XDA-Developers، به نظر می رسد که اپلیکیشن شماره گیر پیش فرض اندروید P حاوی قابلیت جدیدی است که تا کنون در اندروید وجود نداشته است.

به گفته یکی از مهندسان شرکت سونی، اندروید بعدی دارای قابلیتی است که می تواند تمام شماره های تلفنی که در دفترچه مخاطبین شما نیستند را مسدود نماید. از شواهد و قرائن پیداست که کاربران برای مسدود کردن تماس ها گزینه های مختلفی در اختیار خواهند داشت.

ظاهرا شماره هایی که در فهرست مخاطبین شما نیستند، شماره هایی که توسط تماس گیرنده مخفی شده اند، شماره های مربوط به تلفن های عمومی و شماره هایی که اطلاعات کالر آیدی را به نمایش نمی گذارند همگی با خصوصیت جدید اندروید P قابل مسدود شدن خواهند بود.

البته مطابق گزارشات، قابلیت مذکور برای تماس های اضطراری پلیس یا اورژانس غیر فعال می شود و همچنین به نظر می رسد که اپراتورها هم می توانند بسته به صلاحدید آن را برایتان غیر فعال نمایند.

در این صورت احتمال این که اپراتورها در آینده بخواهند برای مسدودسازی تماس ها از شما طلب هزینه کنند، بالا می رود. البته تمامی این ها هنوز در حد حرف و شایعه هستند چرا که فعلا ارائه یا عدم ارائه چنین قابلیتی در اندروید P از سوی گوگل تأیید نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • unknown457
    unknown457 | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    این قابلیت عالیه واقعا به درد بخوره مخصوص از بین بردن مزاحم تلفیاس

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    قربون اون مهندس سونی برم که این اطلاعات رو لو داده ... یک فن سونی

  • آریا
    آریا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    این خوبه

مطالب پیشنهادی