ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیگن
تکنولوژی

قاب‌های جدید اسپیگن برای گلکسی اس9 و اس 9 پلاس عرضه شدند

همانطور که انتظار می‌رفت، پرچمداران جدید سامسونگ نه تنها چیزی از پیشینیان خود کم ندارند بلکه با گوشه‌هایی خمیده، فریم نرم و پوشش شیشه‌ای خود زیبا‌تر نیز شده‌اند. ریزه‌کاری‌های طراحی جدید، ظاهر جذابتری به این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

همانطور که انتظار می‌رفت، پرچمداران جدید سامسونگ نه تنها چیزی از پیشینیان خود کم ندارند بلکه با گوشه‌هایی خمیده، فریم نرم و پوشش شیشه‌ای خود زیبا‌تر نیز شده‌اند. ریزه‌کاری‌های طراحی جدید، ظاهر جذابتری به این موبایل‌ها بخشیده اما از سوی دیگر موجب شده که این گجت‌ها نسبت به قبل شکننده‌تر شده و به راحتی از دست کاربر سر بخورند. به همین دلیل  شرکت اسپیگن که سابقه‌ای طولانی در تولید قاب‌های لوکس و محکم دارد، تصمیم گرفته به تولید چند قاب برای تلفن‌های هوشمند گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مبادرت ورزد.

شرکت اسپیگن همواره توانسته در تولید قاب‌ موفق عمل کند و رضایت همه‌ی کاربران را جلب کند. از قاب‌های نازک و زیبا گرفته تا نمونه‌های سخت و ضخیم، همگی را می‌توان در زمره‌ی محصولات این کمپانی یافت. شاید به همین دلیل است که برند مذکور توانسته برای هر سلیقه‌ای، محصولی متفاوت خلق کند. حال اسپیگن با اضافه کردن پرچمداران خود به گستره‌ی موبایل‌های تحت حمایتش، قاب‌های جدیدی برای این گجت‌های پیشرفته تولید کرده که نمونه‌هایی از آن‌ها را در زیر مشاهده می‌کنیم.

Neo Hybrid

این نوع قاب‌ها پرفروش‌ترین محصول اسپیگن برای موبایل‌های گلکسی اس 8 بود، اکنون مدل جدیدش منتشر شده است و این شرکت امیدوار است قاب ضد ضربه‌ و زیبایش بتواند فروش خوب خود را تکرار کند. قاب یاد شده با اینکه نازک نیست اما آنقدر هم ضخیم نیست که رای خریداران را بزند.

Tough Armor and Hybrid Armor

اسپیگن

زره زمخت اسپیگن، محکم ترین محصول و امضای کمپانی مذکور است که بارها برای مدل‌های مختلف تلفن هوشمند عرضه شده است. این محصول علاوه بر سختی بالا از یک استند به خصوص نیز برخوردار است که می‌توان با استفاده از آن، موبایل را به صورت مایل روی یک سطح صاف قرار داد و فیلم‌ یا محتوای ویدیویی تماشا نمود.

زره ترکیبی نیز هویت مشابهی دارد اما از طراحی مدرن و نازکتری بهره می‌برد که می‌تواند انتظار زیبایی دوستان را بر‌اورده کند.

Rugged Armor and Liquid Air

اسپیگن

خط تولید زره تنومند نیز یکی از محبوب‌ترین تولیدات شرکت یاد شده است که با اینکه پوسته‌ای از جنس TPU دارد، سبک و نازک بوده و به راحتی از جیب خارج می‌شود!

مدل هوای مایع نیز علیرغم نام غلط‌اندازش بسیار به زره تنومند شبیه بوده و تنها در طراحی تفاوت‌هایی جزئی دارند.

Ultra Hybrid and Ultra Hybrid S

اگر کاربری بخواهد بدنه‌ی پرچمدار سامسونگ جدیدش را به رخ بکشد می‌تواند از خط تولید فرا ترکیبی استفاده کرده و فریمی بی‌رنگ برای موبایلش برگزیند. مدل اس این محصول از یک استند مشابه مدل‌های قبلی برخوردار است.

Thin Fit

این مدل همانطور که از نامش پیداست بسیار مینیمال بوده و پوسته‌ی نازک از TPU را شامل می‌شود که ‌در ۵ رنگ عرضه می‌گردد.

محافظ صفحه‌ی NeoFlex و شارژر سریع وایرلس

اسپیگن

محافظ صفحه‌ی نیوفلکس این کمپانی از urethane ساخته شده و قادر است لبه های خمیده‌ی موبایل‌ را بدون ایجاد حباب یا تغییر رنگ بپوشاند. علاوه بر اینکه محصول یادشده با درنظر گرفتن طراحی قاب‌های برند یاد شده تولید شده و می‌توان با استفاده ‌آنها در کنار هم از سلامت موبایل اطمینان حاصل نمود.

شرکت اسپیگن شارژر‌های سریع وایرلس F306 را هم عرضه کرده که از تکنولوژی مخصوص ControlHeat technology بهره می‌برند و بدین طریق از داغ شدن بیش از حد جلوگیری می‌کنند.

اسپیگن

این شارژر‌ها قادرند پرچمداران سری گلکسی را با توان ۱۰ وات، آیفون‌های 8،8 پلاس و 10 را با توان ۷.۵ وات شارژ کنند. البته محصولات یاد شده این قابلیت را دارند که توان ۱۵ واتی را نیز فراهم آورند اما هنوز تلفن هوشمندی طراحی نشده که بتواند توان یاد شده را پوشش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    قاب اسپیگن ضدضربه فوقالعادست یدونه 1ماه پیش واسه ی G6 گرفتم از دیجی کالا 98 هزار تومن هم خیلی با کیفیته هم استحکامش بالاست هم پایه نگه دارنده داره واسه تماشای فیلم عالیه از هر لحاظ

  • | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    دولاره أگهی...

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    بدنه زیبا شیشه ای به چه درد می خوره وقتی با این محافظ ها پوشانده میشه

مطالب پیشنهادی