ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس
تکنولوژی

چرا گلکسی اس 9 هم‌قیمت گلکسی نوت 8 شد؟

هفته گذشته موبایل‌های پرچمدار سامسونگ در بارسلون و حاشیه کنگره جهانی موبایل معرفی شدند و سامسونگ ایران هم اکنون با بیانیه‌ای خبر داده که تصمیم دارد این موبایل‌ها را زودتر از سال‌های گذشته وارد بازار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

هفته گذشته موبایل‌های پرچمدار سامسونگ در بارسلون و حاشیه کنگره جهانی موبایل معرفی شدند و سامسونگ ایران هم اکنون با بیانیه‌ای خبر داده که تصمیم دارد این موبایل‌ها را زودتر از سال‌های گذشته وارد بازار کشور کند. اکنون پیش فروش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به شکل همزمان در ۹ فروشگاه منتخب سامسونگ، ۳ فروشگاه آنلاین این برند و وبسایت دیجی‌کالا انجام می‌شود.

خود سامسونگ خبر می‌دهد پیش فروش کهکشانی‌های جدید «برای اولین بار پیش از بسیاری از بازارهای بزرگ جهان در ایران آغاز شده است.» این پیش‌فروش از روز دهم اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۹ همین ماه ادامه دارد و سامسونگ اشاره می‌کند که تحویل این موبایل‌ها از تاریخ ۲۱ اسفند‌ماه آغاز می‌شوند.

نکته دیگر، هدایایی هستند که خریداران اولیه کهکشانی‌ها دریافت می‌کنند. این هدایا شامل شارژر بی‌سیم، کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و یک بسته ۲۰ گیگابایتی اینترنت هستند. هر چند سامسونگ اشاره‌ای به قیمت این تجهیزات که به شکل هدیه ارائه می‌شوند نمی‌کند اما می‌توان ارزش آن را حدود ۵۰۰ هزار تومان برآورد کرد.

برای نسخه آنلاک، سامسونگ قیمت گلکسی اس ۹ را به شکل جهانی ۷۱۹.۹۹ دلار و قیمت گلکسی اس ۹ پلاس را ۸۳۹.۹۹ دلار تعیین کرده است. در طرح پیش‌فروش سامسونگ ایران، قیمت گلکسی اس ۹ دو سیم‌کارت، ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان تعیین شده و نسخه گلکسی اس ۹ پلاس دو سیم‌کارت با قیمت ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.

این قیمت‌گذاری، باعث می‌شود تا خانواده سری اس برای اولین بار از نظر قیمت هم ردیف خانواده نوت قرار گیرد. در حال حاضر گلکسی نوت ۸ در بازار ایران بین ۳ میلیون و ۹۰۰ الی ۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. «علیرضا توسلی»، مدیر ارشد سامسونگ موبایل ایران، در گفتگو با دیجیاتو در مورد نزدیکی قیمت‌گذاری سری نوت و اس می‌گوید: «قیمت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس با توجه به تغییر نرخ ارز در شش ماهه گذشته نسبت به نوت ۸ بالاتر تمام شده است و این افزایش در قیمت پیش خرید نیز منعکس شده است.»

او همچنین خاطر نشان می‌کند که کاربران سری نوت و اس، متفاوت هستند: «بررسی روند فروش در سال‌های گذشته نشان داده که خریداران نوت و اس دو رده کاملا متفاوت هستند و هریک از این محصولات نیاز و سلیقه گروهی خاص را هدف قرار داده که کمتر هم‌پوشانی دارند.»

مدیر ارشد سامسونگ موبایل ایران در مورد نحوه قیمت‌گذاری و همچنین در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که آیا در ماه‌های آینده، با روند کاهشی قیمت این محصولات رو به رو خواهیم بود یا خیر، گفت: «مدل‌های اس ۹ و اس ۹ پلاس خوشبختانه مشمول طرح ثبت شناسه گوشی یا همان رجستری شده‌اند و این بدین معناست که قیمت ثبات طولانی‌تری در بازار خواهد داشت. با توجه به بسته هدایای پیشنهادی در طرح پیش خرید قیمت محصول در حال حاضر بسیار ارزشمند است.»

شما در مورد قیمت‌گذاری پرچمدارهای جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • E.A
    E.A | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    لعنت به کسانی ک به دروغ گفتن ریجستری تاثیری نداره تو قیمتا ادمای حسابی این گوشی 100 دلار ارزون تر از نوت 8 هست تازه پیش فروش هم هست که تو پیش فروش ها باید ارزون تر باشه ن اینکه گرون تر باشه اون وقت چطوری گوشی هایی که تقریبا 100 دلار اختلاف قیمتی دارن باهم باید ی قیمت باشن میگن قاچاق چی ها قیمت ها رو بهم میریزن خب اگر قراره اینطوری باشه بهم بریزن بهتره چون بعد از ی مدت کوتاه درست میشه ن اینکه از اول تا اخر مجبور باشیم اینطوری بخریم ?

  • sina zakeri
    sina zakeri | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    به نظرم وی 30 پلاس جزو گوشی های بسیار با ارزش برای خرید هست که نسبت به سایر رقبا تونسته کیفیت خوبی را ارائه بده و مشخصات فنیش به قدری جذاب هست که بشه براش 4-5 میلیون تومان خرج کرد. ال جی اگر بتونه کمی در بخش رسانه ای فعال باشه بیشتر کیفیتش دست مشتریان میاد

    • farzad je
      farzad je | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

      احمق جان دوربینش خوبه ؟؟؟؟؟ سرعتش خوبه ؟؟؟؟؟

    • poro alex
      poro alex | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

      چرا منفی زدین راست می گه دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی