ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 9
تکنولوژی

حضور بازیگران سرشناس در ویدئوی تبلیغاتی گلکسی اس 9 برای مراسم اسکار [تماشا کنید]

سامسونگ که در سال های اخیر به تبلیغ در مراسم اسکار علاقه خاصی نشان داده، اخیرا ویدئویی تبلیغاتی از گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن را برای این مراسم تدارک دیده که توسط «Dee ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

سامسونگ که در سال های اخیر به تبلیغ در مراسم اسکار علاقه خاصی نشان داده، اخیرا ویدئویی تبلیغاتی از گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن را برای این مراسم تدارک دیده که توسط «Dee Rees» کارگردانی شده و در آن بازیگرانی از جمله «Issa Rae» و «Constance Wu» به ایفای نقش پرداخته اند.

این تبلیغ 60 ثانیه ای با دو زن شروع می شود که به دنبال انجام تجربه ای جدید با موبایلشان هستند اما نمی داند از کجا باید شروع کنند. برای پاسخ به این سوال سلبریتی ها دست به کار می شوند و ابتدا Issa Rae با اشاره به مجموعه «حوادث ناگوار یک دختر سیاه بی دست و پا» از آنها می خواهد دست به کاری عجیب بزنند.

پس از آن Constance Wu ستاره فیلم های «آسیایی های ثروتمند دیوانه» و «مهاجران تازه وارد» با باز کردن یک در از آنها دعوت می کند راهی جدید بسازند.

Taika Watiti کارگردان نیز با اشاره به نقشش در فیلم موفق «ثور: رگنراک» به آنها توصیه می کند به دنبال انجام کاری بزرگ باشند.

این تبلغی بخشی از کمپین «کاری که نمی توانی بکن» سامسونگ است که با تمرکز بر ابزارهای تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی از قبیل لنز با زاویه متغیر، اموجی AR و فضای ذخیره سازی بیشتر راه اندازی شده است.

اگرچه این بازیگران در ویدئوی مذکور گلکسی اس 9 را تبلیغ می کنند اما در زندگی واقعی چندان به موبایل های اندرویدی باور ندارند، برای مثال Constance Wu از آیفون استفاده می کند و Issa Rae نیز پس از شرکت در این تبلیغ رویکرد خود را عوض کرده و برای ارسال توییت از اپلیکشن اندرویدی توییتر استفاده می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • arsalan_ashhadi
    arsalan_ashhadi | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    بعد همشون آیفون دارن

  • محسن چناری
    محسن چناری | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    Do what you can't?
    جالب بود

  • یه نفری.
    یه نفری. | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    بازیگر فقط جانی.

مطالب پیشنهادی