ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا بلیزارد دوباره برای کنسول های نینتندو بازی خواهد ساخت؟ [به روزرسانی شد]

کمپانی بلیزارد اخیراً در حساب توییتر خود تیزری 6 ثانیه ای منتشر کرده که در آن به انتشار عنوانی از سری دیابلو برای کنسول نینتندو سوییچ اشاره می شود. در این تیزر، یکی از کاراکتر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

کمپانی بلیزارد اخیراً در حساب توییتر خود تیزری 6 ثانیه ای منتشر کرده که در آن به انتشار عنوانی از سری دیابلو برای کنسول نینتندو سوییچ اشاره می شود. در این تیزر، یکی از کاراکتر های اصلی این سری با استفاده از کلید برق (Switch) خاموش و روشن می شود.

در توضیحات این توییت عبارت «خواب خوبی ببینید» ذکر شده است. بسیاری از کاربران این ویدیو کوتاه را نشانه ای از عرضه بازی دیابلو 3 برای کنسول نینتندو سوییچ دانسته اند و عده ای دیگر نیز از افتادن چنین اتفاقی ابراز رضایت کرده اند.

این موضوع از آن جایی اهمیت دارد که بلیزارد از سال 2000 و عرضه قسمت اول از سری استارکرفت روی کنسول نینتندو 64، دیگر هیچ عنوانی را روی کنسول های نینتندو منتشر نکرده و عرضه نسخه ای از سری دیابلو روی سوییچ، می تواند شروعی دوباره بر این روند باشد و یکبار دیگر بر موفقیت سوییچ در جلب توجه توسعه دهندگان شخص ثالث صحه بگذارد.

پیش از این نیز بسیاری از کاربران خواستار عرضه بازی اوورواچ روی نینتندو سوییچ بودند اما کارگردان این بازی این کار در برنامه های آتی خود نمی بیند؛ البته احتمال رخ دادن چنین اتفاقی به طور کامل از سمت او رد نشد.

قسمت سوم از سری دیابلو در سال 2012 منتشر شد. این عنوان در ابتدا در انحصار کاربران پلتفرم پی سی قرار داشت اما بعد از گذشت مدتی برای کنسول های نسل هفتم و هشتم دو شرکت سونی و مایکروسافت نیز عرضه شد.

آیا سرانجام بلیزارد بعد از دو دهه بازی دیگری برای کنسول های نینتندو خواهد ساخت؟ هنوز امکان تایید این موضوع سخت است اما صحبت از احتمال رخ دادن آن هیجان انگیز به نظر می رسد.

به روزرسانی: پس از گمانه زنى ها در رابطه با عرضه دیابلو 3 روى سوییچ، وب سایت پولیگان میزان درستى این شایعه را از بلیزارد جویا شده است.

سخنگو بلیزارد در پاسخ به احتمال عرضه آخرین قسمت از سرى بازى هاى دیابلو روى سوییچ و ویدیو جنجال بر انگیز توییتر این کمپانى، چنین پاسخى داده است: «ما در این حد باهوش نیستیم. این کلیپ تنها به قصد شوخی بوده و در حال حاضر چیزی برای اعلام کردن نداریم.»

با توجه به این سخنان مى توان نتیجه گرفت که حداقل احتمال عرضه دیابلو 3 براى نینتندو سوییچ در کوتاه مدت وجود ندارد. البته به نظر نمى رسد این گفته ها احتمال عرضه عنوانى از سمت بلیزارد براى سوییچ را براى همیشه منتفى کند و تنها زمان این موضوع را به طور کامل مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی