ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2017_audi_tt_rs_roadster
خودرو

نتیجه جالب تحقیق دکرا: آئودی قابل اعتمادترین خودروی دست دوم در آلمان

موسسه با سابقه و قدیمی دکرا (DEKRA) که به تحقیق و ارزیابی در زمینه خودرو مشغول است، اخیرا گزارش خودروهای دست دوم را برای سال 2018 منتشر کرده تا همانند سال های گذشته خریداران چنین ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

موسسه با سابقه و قدیمی دکرا (DEKRA) که به تحقیق و ارزیابی در زمینه خودرو مشغول است، اخیرا گزارش خودروهای دست دوم را برای سال 2018 منتشر کرده تا همانند سال های گذشته خریداران چنین مدل هایی بتوانند انتخابی آگاهانه تر و هوشمندانه تر داشته باشند.

dekra

نتایج تحقیق این موسسه برلینی نشان می هند که در 5 کلاس از 9 کلاس ارزیابی شده، نماینده ای از آئودی به عنوان قابل اعتمادترین دست یافته است. بر این اساس در کلاس اتومبیل های مینی یا کوچک مدل A1، در کلاس اتومبیل های کامپکت مدل A3، در کلاس اتومبیل های سایز متوسط مدل A4، در کلاس اتومبیل های اسپرت/کابریو مدل TT و در کلاس بالاتر از متوسط مدل A6 بهترین مدل های دست دوم انتخاب شده اند.

2017_audi_a6

کارشناسان موسسه دکرا برای رتبه بندی خودروها در دو سال گذشته حدود 15 میلیون بررسی انجام داده و با ثبت و ضبط ایرادات هر مدل در نهایت نتایج ارزیابی خود را منتشر کرده اند. البته ناگفته نماند در این ارزیابی ایراداتی مثل تیغه های برف پاک کن چروکیده و سطح صاف تایرها که ناشی از شرایط نگهداری نامناسب توسط مالکین بوده اند، لحاظ نشده اند.

Audi-A3_Cabriolet-2017

مهم ترین فاکتور برای کارشناسان دکرا میزان مسافت پیموده شده برای خودروها بدون توجه به سال ساخت بوده است. برای این کار چهار بازه بین صفر الی 200 هزار کیلومتر تعیین شده؛ هر مدلی که توانسته در تمامی این بازه ها بهتر از رقبا ظاهر شود، به عنوان برنده کلاس خود دست یافته است. البته حداقل باید 1,000 دستگاه از هر مدل تحت ارزیابی دکرا قرار می گرفتند تا واجد شرایط باشند.

car-mileage

آقای پیتر مارتنز (Peter Mertens) مدیر بخش توسعه فنی آئودی در این باره گفته:

این نتیجه فوق العاده تاییدی است بر کیفیت و اطمینان بالای محصولاتمان. ما مطمئن هستیم که موفقیت نسل کنونی هر مدل در نسل بعدی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

ناگفته نماند آئودی در ارزیابی با کیفیت ترین برندهای خودرویی نشریه Consumer Reports نیز بسیار خوب ظاهر شده و توانسته بعد از جنسیس در رتبه دوم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    آئودی عشقه به امید آزادی رضاپیشروی عزیز جای هنرمند در زندان نیست
    #freepishro

مطالب پیشنهادی