ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیش فروش گلکسی S9 و S9 پلاس
تکنولوژی

سامسونگ از نسخه های سازمانی گلکسی اس 9 و گلکسی A8 رونمایی کرد

سامسونگ پس از مدت ها انتظار در ششم اسفند ماه پرچمداران سری گلکسی اس 9 را معرفی کرد. اکنون نسخه سازمانی گلکسی اس 9 و نیز گلکسی A8 معرفی شده اند. پیش از این، نسخه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۵

سامسونگ پس از مدت ها انتظار در ششم اسفند ماه پرچمداران سری گلکسی اس 9 را معرفی کرد. اکنون نسخه سازمانی گلکسی اس 9 و نیز گلکسی A8 معرفی شده اند.

پیش از این، نسخه های سازمانی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 در ماه اکتبر سال 2017 (مهر تا آبان سال جاری) معرفی شده بودند و ابتدا در اروپا و یک ماه بعد در آمریکا روانه بازار گشته بودند.

این بار قرار است نسخه های سازمانی گلکسی اس 9 و نیز گلکسی A8 ابتدا در آلمان و با قیمت های 849 و 499 یورو روانه بازار شوند. از لحاظ سخت افزاری این دو تفاوت عمده ای با نسخه های عادی ندارند. البته قرار است از دو سیم کارت پشتیبانی کنند (مشابه با برخی از مدل های گلکسی اس 9 و A8). همچنین سامسونگ وعده داده که این مدل ها را در آسیا نیز عرضه خواهد کرد.

نسخه های جدید از قابلیت امنیتی اضافه تری نسبت به مدل های عادی بهره خواهند برد که نسخه پویای «Knox Configure» نام دارد. این سرویس که بر اساس خدمات ابری کار می کند، به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می دهد که از راه دور موبایل های سری گلکسی متعددی را به صورت همزمان پیکربندی کنند؛ قابلیتی که بیش از اینکه به کار کاربران عادی بیاید، در کسب و کارها کاربرد دارد.

نسخه های سازمانی جدید همچنین از فرم ور ویژه سازمانی بهره می برند که به لطف قابلیت های جدید امکان کنترل به روز رسانی موبایل های متعدد گلکسی از راه دور نیز برای کاربران نسخه های سازمانی تلفن های هوشمند یاد شده فراهم می شود.

علاوه بر همه اینها، سامسونگ برای نسخه سازمانی گلکسی اس 9 گارانتی دو ساله را ارائه می دهد و تعهد ارائه به روز رسانی های امنیتی نرم افزاری حداقل تا 4 سال را داده؛ به روز رسانی هایی که قرار است در سه سال اول به صورت ماهانه و در سال چهارم به صورت سه ماه یک بار ارائه شود. برای نسخه سازمانی گلکسی A9 نیز وعده گارانتی دو ساله به همراه ارائه به روز رسانی های امنیتی ماهانه به مدت 3 سال داده شده است.

سامسونگ اعلام کرده نسخه های سازمانی دو موبایل جدید از ماه آوریل میلادی (فروردین تا اردیبهشت 97) در آلمان عرضه خواهد شد. انتظار می رود نسخه سازمانی گلکسی اس 9 نیز در ماه های پس از آن در آمریکار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    سامسونگ هم فقط با تبلیغات تونسته پرچمدارشو تو چشم مردم بکنه و بفروشه. واقعا اگر بحث عملکرد و کارایی بود محصولات سامسونگ اینقدر فروش می رفت؟ عملا که جلوی محصولات شرکتهای اپل و ال جی حرفی برای گفتن نداره ولی تبلیغاتش اینقدر زیاده که حتی خیلی ها بهشون تلقین شده که واقعا گلکسی اس 9 ارزش خرید داره

  • Marshall
    Marshall | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    پس‌ از‌مدت ها انتظار؟‌ کی انتظار S9 رو کشید؟

مطالب پیشنهادی