ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه ویندوز فون واتس اپ به زودی میزبان قابلیت های جدیدی خواهد بود

شاید تعجب کنید ولی همچنان نسخه آزمایشی واتس اپ برای سیستم عامل مایکروسافت بروزرسانی می شود. در ورژن 2.18.30 بتا ویندوز فون واتس اپ، بعد از مدت ها شاهد حضور ویژگی Live Location در دیوایس ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۸

شاید تعجب کنید ولی همچنان نسخه آزمایشی واتس اپ برای سیستم عامل مایکروسافت بروزرسانی می شود. در ورژن 2.18.30 بتا ویندوز فون واتس اپ، بعد از مدت ها شاهد حضور ویژگی Live Location در دیوایس های ویندوز فونی هستیم.

این قابلیت همانگونه که اسمش نشان می دهد به کاربر اجازه می دهد تا مکان دقیقش را با هر کسی که خواست به اشتراک بگذارد. برای استفاده از اشتراک گذاری لحظه به لحظه موقعیت در نسخه ویندوز فون واتس اپ کافیست به چت یکی از دوستان تان رفته و روی Location کلیک کنید.

خیلی از ویژگی های بتا ویدوز فون واتس اپ، مدت ها پیش روی اندروید و iOS منتشر شده بودند

حالا می توانید به مدت 15 دقیقه، یک ساعت یا هشت ساعت موقعیت تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته دو نکته وجود دارد، یکی اینکه این قابلیت تنها تا فاصله پنج کیلومتری دو کاربر از یکدیگر موقعیت را به صورت دقیق نشان می دهد و همچنین هر وقت که خواستید می توانید با کلیک روی Stop، اشتراک گذاری لحظه به لحظه را متوقف کنید.

بتا واتس اپ

در کنار این ویژگی، بخش جستجو در گروه ها نیز دستخوش تغییرات مثبتی شده و به واسطه قابلیت جدید این بخش، حالا کاربران می توانند اعضای گروه را به راحتی پیدا کنند. قابلیت پاک کردن پیام های ارسالی، پیش از آنکه 68 دقیقه و 16 ثانیه از ارسال پیام بگذرد، از دیگر تغییرات مثبت بتای ویندوز فون واتس اپ به شمار می رود.

برای دانلود بتای واتس اپ برای ویندوز فون، روی این لینک کلیک کنید. برنامه رایگان بوده و 28.75 مگابایت حجم دارد. بد نیست بدانید مایکروسافت چند وقت پیش پشتیبانی واتس اپ برای ویندوز فون 8 را قطع کرد و حالا تنها ویندوز فون های جدیدتر آپدیت های این اپلیکیشن پیام رسان را دریافت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • seybey77
    seybey77 | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    یه مدت ویندوز فون داشتم فقط یه مشکلی بود بعداز یه گوشی اندرویدی که خراب شد رفتم ویندوز فون دوستم رو گرفتم رابط کاربری برنامه هاش تو حلقم هیچی هم خو نداشت آپدیت هم برا برنامه هاش قرنی یه بار منتشر میشد واقعا کی الان میتونه تحملش کنه

  • سامان
    سامان | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    من تازگی دوباره را انداختمش ، ویندوزفون خوب بود ، فقط دیر اومد بدون پشتیبانی

  • MasoudZ
    MasoudZ | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    مگه هنوزم کسی ویندوز فون داره؟?

مطالب پیشنهادی