ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عکس‌ها و اطلاعات جدیدی از هواوی پی 20 لایت منتشر شد

کمتر از یک ماه تا رونمایی از پرچمدار جدید هواوی باقی مانده و به تازگی اطلاعاتی جدیدی درباره‌ی این موبایل به دست آمده است. با توجه به عکس‌های فاش شده از این موبایل، تقریباً کاربران ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کمتر از یک ماه تا رونمایی از پرچمدار جدید هواوی باقی مانده و به تازگی اطلاعاتی جدیدی درباره‌ی این موبایل به دست آمده است. با توجه به عکس‌های فاش شده از این موبایل، تقریباً کاربران شناختی کلی درباره‌ی طراحی ظاهری هواوی پی 20 لایت به دست آورده‌اند اما تمام عکس‌های منتشر شده تا به حال به مدل مشکی این محصول تعلق داشتند. اخیراً تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که مدل آبی رنگ هواوی پی 20 لایت را نمایان می‌کند.

هفته‌ی گذشته عکس‌هایی از ارزانترین تلفن هوشمند خانواده‌‌ی پرچمداران این شرکت یعنی هواوی پی 20 لایت توسط افشاگر معروف ایوان بلس منتشر شد. به همراه این عکس که به مدل مشکی موبایل یاد شده تعلق داشت، مشخصات کوتاهی نیز به دست کاربران رسید.

حال نسخه‌ی آبی رنگ این تلفن هوشمند به شدت براق به نظر می‌رسد و خریداران این گجت باید به یاد داشته باشند که حتما از قاب استفاده کرده تا از باقی نماندن اثر انگشت روی بدنه‌ی موبایل خود اطمینان حاصل کنند.

عکس جدید همانند تصاویر قبلی، از تعبیه شدن دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت در نپشت بدنه‌ی ارزانترین پرچمدار هواوی خبر می‌دهد. بر اساس گزارشات قبلی هواوی پی 20 لایت از چیپست کایرین ۶۵۹ ساخت همین شرکت به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است.

نمایشگر ۵.۶ اینچی این موبایل نسبت تصویری ۱۸ به ۹ داشته و می تواند به راحتی رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۵۰ پیکسلی را فراهم آورد. به احتمال قوی تلفن هوشمند یاد شده یک باتری ۳۵۲۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو استفاده خواهد کرد.

پیش از این گفته شده بود، هوآوی قرار است نسخه ای ارزانتر از پرچمدار جدیدش را نیز تحت عنوان پی 20 لایت تا تاریخ هفتم فرودین ماه در شهر پاریس رونمایی کند تا بتواند از این طریق طیف گسترده‌تری از خریداران را تحت پوشش قرار دهد. حال با انتشار این تصاویر و اطلاعات بدست آمده به نظر می‌رسد شایعات مطرح شده قبلی صحیح باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • aslanasadi
    aslanasadi | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    با سلام، خدمت دوستان عزیز وظیفه خودم دونستم که یک سری توضیحات را نسبت به برند هوآوی خدمتتون بگم. چونکه توی چند سال اخیر ذهنیت مردم نسبت به این برند ذهنیت جالبی نبوده، اول اینکه هوآوی تنها گوشی هستش که باطری امنی داره با سیستم TUV و توی تمام مدل ها از قابلیت Full view display بهرمنده، جوایز مختلفی رو در زمینه طراحی برده و 15 تا مرکز R& D در تمام دنیا داره. حدود یک سوم جمعیت دنیا از این گوشی استفاده می کنن و به عنوان گوشی سال از مجله های زیادی مثل گاردین و تک رادار و غیره شده. دوربین های قوی از نقطه قوت های این دست گوشی هاست و قویاً بهتون توصیه می کنم که اطلاعات خودتون رو راجب به این برند افزایش بدین. چونکه نسبت به کیفیتی که ارائه می ده قیمت بسیار مناسبی داره. همچنین هوآوی خدمات پس از سرویس بسیار زیاد و گسترده و گارانتی های معتبری رو در نمایندگی های معتبر خودش در سراسر کشور به شما ارائه می ده. همینطور هر ساله جشنواره هایی رو برگزار می کنه و توی آن ها گوشی های فرسوده شما را با گوشی های مدل جدید خودش به صورت مجانی جایگزین می کنه.:huawei:

    • مهدی فراهانی
      مهدی فراهانی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

      کاملا درسته

مطالب پیشنهادی