ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

mercedes-amg-e63-s-by-brabus
خودرو

تیونینگ روی تیونینگ، برابوس با E کلاس 800 اسب بخاری در ژنو حاضر می شود

نمایشگاه خودروی ژنو یکی از قدیمی ترین و شاخص نمایشگاه های خودرویی جهان است که هر ساله در ماه مارس برگزار می شود. به دلیل اعتبار بسیار بالا، بسیاری از کمپانی های مطرح خودروسازی این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

نمایشگاه خودروی ژنو یکی از قدیمی ترین و شاخص نمایشگاه های خودرویی جهان است که هر ساله در ماه مارس برگزار می شود. به دلیل اعتبار بسیار بالا، بسیاری از کمپانی های مطرح خودروسازی این نمایشگاه را برای معرفی برخی از جدیدترین محصولات خود انتخاب می کنند.

Geneva International Motor Show 2018 - 1
درهای نمایشگاه خودروی ژنو 2018 هشتم مارس به روی عموم گشوده می شود

در کنار خودروسازان، بعضی از شرکت هایی که در زمینه تیونینگ یا تولید لوازم جانبی نیز فعالیت دارند، به سوئیس رفته و آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه ژنو در معرض دید بازدیدکنندگاه قرار می دهند.

تیونر نام آشنای برابوس یکی از این شرکت ها است که سوپر سدانی به نام 800 را در غرفه خود به نمایش خواهد گذاشت. این سدان کم نظیر بر اساس مرسدس AMG E63 S شکل گرفته و مشخصات آن تقریبا هم تراز با اتومبیل های اسپرت کنونی است.

mercedes-amg-e63-s-by-brabus

به لطف تغییرات زیادی که توسط مهندسین برابوس در موتور 4 لیتری V8 و توئین توربوی AMG E63 S داده شده، قدرت آن با 186 واحد افزایش اینک به رقم اعجاب انگیز 789 اسب بخار در دور 6700 رسیده است؛ گشتاور این موتور نیز 100 واحد افزایش یافته و اکنون می تواند 1000 نیوتن متر گشتاور در دور 3600 تولید کند.

mercedes-amg-e63-s-by-brabus

برابوس 800 با تکیه بر نیروگاه فوق العاده قدرتمند خود قادر است در عرض تنها 3 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر در ساعت برساند؛ بد نیست بدانید این رقم 0.4 ثانیه سریع تر از مدل استاندارد یعنی AMG E63 S است.

mercedes-amg-e63-s-by-brabus

در صورت فشردن پدال گاز تا انتها در یک مسیر مستقیم، محدودکننده الکترونیکی در سرعت 300 کیلومتر در ساعت وارد عمل شده و اجازه دستیابی به سرعت های بیشتر را نخواهد داد. البته آنطور که برابوس اعلام کرده مهندسین این تیونر خوشنام در حال کار برای رفع این محدودیت هستند.

mercedes-amg-e63-s-by-brabus

در کنار نسخه سدان، برابوس پروژه مشابهی را بر روی نسخه واگن یا همان استیشن نیز اجرا می کند. نسخه واگن نیز از مشخصاتی فنی مشابهی برخوردار است، با این تفاوت که وزن زیادتر آن شتاب صفر تا صد را تحت تاثیر قرار داده و این خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به 0.1 ثانیه زمان بیشتری نیاز دارد.

mercedes-amg-e63-s-by-brabus

به منظور ایجاد تمایز ظاهری، برابوس برای راکت زمینی جدید خود اجزای فیبرکربنی طراحی کرده است. این اجزا بصورت مات یا کاملا براق قابل سفارش بوده و به گفته برابوس در صورت نصب عملکرد ایرودینامیکی خودرو را ارتقا می دهند.

mercedes-amg-e63-s-by-brabus

رینگ های 21 اینچی آلیاژی، سیستم اگزوز استیل با دهانه های سرامیکی و طیف گسترده ای از تزئینات داخلی سفارشی بخش دیگری از آپشن های برابوس برای سوپر سدان 800 هستند.

mercedes-amg-e63-s-by-brabus

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، این خودروی شگفت انگیز در روزهای آتی در نمایشگاه خودروی ژنو رسما معرفی می شود. گفتنی است نماینده دیجیاتو اکنون در ژنو حضور داشته و با گزارش های اختصاصی در خدمت شما مخاطبین گرامی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی