ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قبض‌های کاغذی ایرانسل حذف می‌شوند، صورت حساب‌های دیجیتالی می‌آیند

ایرانسل استفاده از راه‌هکارهای متنوع و نوین دیجیتال جهت اطلاع از صورت‌حساب‌های خطوط دائمی را به‌جای دریافت قبض‌های کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد می‌کند. پیشنهاد استفاده از شیوه‌های دیجیتال دریافت صورت‌حساب‌های مشترکان با هدف حفاظت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

ایرانسل استفاده از راه‌هکارهای متنوع و نوین دیجیتال جهت اطلاع از صورت‌حساب‌های خطوط دائمی را به‌جای دریافت قبض‌های کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد می‌کند.

پیشنهاد استفاده از شیوه‌های دیجیتال دریافت صورت‌حساب‌های مشترکان با هدف حفاظت از محیط‌ زیست از سوی ایرانسل به دولت ارائه شده است. بر اساس این پیشنهاد قرار است تا مشترکان خطوط دائمی با پیوستن به کمپین عدم استفاده از صورت‎‌حساب‌های کاغذی از راهکارهای جدید دیجیتال بهره بگیرند و از این طریق سهمی در جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان داشته باشند.



ایرانسل پیش از این نیز برای دریافت صورت‌حساب‌های خلاصه یا کامل مشترکان خود مسیرهای جایگزینی معرفی کرده که از آنها می‌توان به استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من (و یا نسخه وب این برنامه) و پست الکترونیکی و پیامک اشاره کرد. همچنین مدتهاست که مشترکان خطوط دائمی می‌توانند با وارد کردن کد دستوری  #2*1*555* از میزان بدهی خود مطلع شوند و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پیش از این نسخه‌ کاغذی صورت‌حساب‌ خود را درب منزلشان دریافت می‌کردند از این پس می‌توانند با مراجعه به نرم افزار «ایرانسل من» دریافت صورت‌حساب کاغذی را لغو و به گرفتن صورت‌حساب دیجیتالی روی بیاورند. اگر دسترسی به اپلیکیشن ایرانسل من به هر دلیلی برای این مشترکین وجود ندارد راه‌حل ساده‌تری به وسیله‌ کدهای USSD در نظر گرفته شده که مشترک می‌تواند با ارسال عدد 1 به 2465 انصراف خود را از دریافت صورت‌حساب‌کاغذی اعلام کند.

مشترکان خطوط دائمی ایرانسل با مشارکت در این طرح علاوه بر جلوگیری از مصرف کاغذ و قطع بی‌رویه درختان از هدیه ایرانسلی بهره مند خواهند شد که شامل 2 گیگابایت اینترنت با ترافیک رایگان یک ماهه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی